Toeterknop Stuurwiel DiscoII
Toeterknop Stuurwiel DiscoII
Mijn stuurwiel heeft 2 toeterknoppen. Helaas ligt er 1 los te rammelen en functioneert niet. Kan ik zonder problemen de kap waarin deze knoppen zitten demonteren of ligt het gevoelig ivm de airbag?
- RobStewart
Re: Toeterknop Stuurwiel DiscoII
You have to drop the airbag out to get to the tooter knob. (see below)
Rob
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
-
Roger B.
die knoppen zijn los leverbaar bij Landrover en de gewoonlijke kanalen op het eiland enzo
ga niet voor gebruikt want die gaan in no-time net zo goed stuk (dat doen nieuwe al veel te snel
)
zoals Rob al beschreef, Airbag er uit (van achteraf met torxboutjes vastgeschroefd.
Voor het zekere ruim een kwartier voor de werkzaamheden de accu afkoppelen zodat het airbagsysteem spanningsvrij is .
ga niet voor gebruikt want die gaan in no-time net zo goed stuk (dat doen nieuwe al veel te snel
zoals Rob al beschreef, Airbag er uit (van achteraf met torxboutjes vastgeschroefd.
Voor het zekere ruim een kwartier voor de werkzaamheden de accu afkoppelen zodat het airbagsysteem spanningsvrij is .
gone
Ik dank u allen hartelijk voor de antwoorden. We gaan dit even proberen via het schema van Rob.
Roger, de airbag hoeft niet elektronisch gedemonteerd worden of wel?
Roger, de airbag hoeft niet elektronisch gedemonteerd worden of wel?
-
Roger B.
Als je elektrisch bedoeld
Ik koppel het stekkertje altijd wel los, de airbag aan de kabel laten bungelen is ook Nijs....
Leg de airbag weg met de gasgenerator naar benee zodat ie zichzelf niet lanceert mocht ie onverhoopt toch ploffen
Ik koppel het stekkertje altijd wel los, de airbag aan de kabel laten bungelen is ook Nijs....
Leg de airbag weg met de gasgenerator naar benee zodat ie zichzelf niet lanceert mocht ie onverhoopt toch ploffen
gone
-
Maarten110
RobStewart schreef:You have to drop the airbag out to get to the tooter, knob. (see below)
Rob
fixed that for ya