Hallo,
Ik kreeg gisteren een dimmende spiegel uit een donor auto. een D2 uit 2000 v8 en dacht deze ff met een handomdraai in mij MY 2001 td5 te drukken maar dat is toch niet vanzelfsprekend.
Het stekkerblok dat aan de spiegel zit komt niet overeen met de contra die in de hemel hangt,dus dan twijfel ik al of het de juiste voeding is, heb wel een doorverbinding gemaakt van de volgende kleuren: spiegel zwart/grijs/wit kabelboom zwart / groengrijs / groenwit. in mij n beleving wit op groenwit en grijs op grijswit. de spiegel is nu in te schakelen met de knop aan de onderzijde maar ik heb in het donker van alles geprobeerd maar ik zie geen enkele dim reactie van de spiegel. Geprobeerd heb ik met een sterke led lamp in de sensor te schijnen (uiteraard in het donker) waarom zitten er zowieso 3 aansluitingen op de spiegel? wat wordt daar nog separaat van stroom voorzien?
weet iemand hier van de hoed en de rand?
gr marco
auomatisch dimmende spiegel D2
-
marcovanturnhout
- RobStewart
Re: auomatisch dimmende spiegel D2
... well maybe these will help
Rob
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
-
marcovanturnhout
Re: auomatisch dimmende spiegel D2
Bedankt Rob heb ermee uitgevonden waardoor er op de sensor draad geen spanning staat. De zekering in de kast onder de motorkap waar de automaatschakelaar door gevoed wordt is eruit en er zit volle sluiting op dit circuit.
Wat er nu sluiting maakt moet ik nog ff uitzoeken,ik heb nergens iets dat zo op het eerste oog niet werkt in het automaat systeem. Heb wel een tijdje terug een kaal geschuurde draad gehad bij de xyz schakelaar. Deze is weer geisoleerd. Misschien zit daar nog wat in die hoek.
Wordt vervolgt
Marco
Wat er nu sluiting maakt moet ik nog ff uitzoeken,ik heb nergens iets dat zo op het eerste oog niet werkt in het automaat systeem. Heb wel een tijdje terug een kaal geschuurde draad gehad bij de xyz schakelaar. Deze is weer geisoleerd. Misschien zit daar nog wat in die hoek.
Wordt vervolgt
Marco