ik zal in het techniek gedeelte van het forum ook wel even het een en andere vragen aangezien dit mijn 1e laro is! en ik al meteen een aantal vraagjes heb.
edit:

Stage-one schreef:nou ben ik zelf autospuiter maar ik kan niet vinden wat de originele kleur is voor het dakde body is "marine blue" en deze kan ik zo mengen als ik wil maar ik wil eerst het dak maar eens aanpakken en dan binnen/buitenkant van het dak opnieuw wit spuiten.. maar kan de kleurcode/naam niet vinden
Landmarcs schreef:Stage-one schreef:nou ben ik zelf autospuiter maar ik kan niet vinden wat de originele kleur is voor het dakde body is "marine blue" en deze kan ik zo mengen als ik wil maar ik wil eerst het dak maar eens aanpakken en dan binnen/buitenkant van het dak opnieuw wit spuiten.. maar kan de kleurcode/naam niet vinden
't Zou maar zo "Limestone" kunnen zijn, de meest "warm-gele" variant van wit op een LandRover.
En als je dan toch aan het spuiten gaat, doe dan de wielen ook, want die zie er op de foto uit als gespoten in een (veel) modernere veel wittere tint.
Even wat dieper terug-zoeken, d'r is al eens een en ander over de verschillende tinten "wit" geschreven.
O ja, de bult op het dak is een grijskenteken-verhoging ... en die heeft ook weer een "andere" witkwast gezien.
Groeten MarcS
Stage-one schreef:Landmarcs schreef:Stage-one schreef:nou ben ik zelf autospuiter maar ik kan niet vinden wat de originele kleur is voor het dakde body is "marine blue" en deze kan ik zo mengen als ik wil maar ik wil eerst het dak maar eens aanpakken en dan binnen/buitenkant van het dak opnieuw wit spuiten.. maar kan de kleurcode/naam niet vinden
't Zou maar zo "Limestone" kunnen zijn, de meest "warm-gele" variant van wit op een LandRover.
En als je dan toch aan het spuiten gaat, doe dan de wielen ook, want die zie er op de foto uit als gespoten in een (veel) modernere veel wittere tint.
Even wat dieper terug-zoeken, d'r is al eens een en ander over de verschillende tinten "wit" geschreven.
O ja, de bult op het dak is een grijskenteken-verhoging ... en die heeft ook weer een "andere" witkwast gezien.
Groeten MarcS
dank u, zal er nog even naar zoeken om zeker te weten of t de juiste tint is, zit er origineel ook een kitrandje in de "dakgoot" ? zit nu een half uitpuilende kitrand in denk dat ik m ff opnieuw kit voor ik m spuit.
Stage-one schreef:nou ben ik zelf autospuiter maar ik kan niet vinden wat de originele kleur is voor het dakde body is "marine blue" en deze kan ik zo mengen als ik wil maar ik wil eerst het dak maar eens aanpakken en dan binnen/buitenkant van het dak opnieuw wit spuiten.. maar kan de kleurcode/naam niet vinden
Terug naar “Nieuw op het forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten