Hoi,
Ik ben sinds 1,5 maand de trotse bezitter van een defender 90 300tdi uit 1998.
Ik heb de auto gekocht met het idee om deze geheel op te knappen en te re-stylen.
Het zal niet mee vallen maar over 3 maanden moet de wagen tip top zijn.
Ik zal dus nog wel wat tips en tricks van de ervaren rotten op deze site nodig hebben.
Ik zal proberen iedereen met wat foto's up 2 date te houden.
Groetjes
Hoi allemaal
Re: Hoi allemaal
Proficiat met de aankoop! Maar probeer zonder deadlines te werken, is leuker en haalbaarder 
Dank je voor de tip. Komt goed. Ik heb hiervoor een bmw 320d uit 2012 en een mini cooper s uit 2007 met schade gekocht en opgeknapt.
Maar klopt. Je mag niks gehaast doen.

Maar klopt. Je mag niks gehaast doen.
-
Landmarcs
Koen110 schreef:Proficiat met de aankoop! Maar probeer zonder deadlines te werken, is leuker en haalbaarder
Ik zou nog als tweede suggestie willen meegeven:
Doe niet te veel aan het re-stylen ... puur is wel zo karaktervol. En doe niet teveel aan improvements want ook daar geldt:
.... gewoon basic - maar wel goed onderhouden - is de auto al heel potent, en wel zo universeel inzetbaar
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Koen110 schreef:Proficiat met de aankoop! Maar probeer zonder deadlines te werken, is leuker en haalbaarder
Ik zou nog als tweede suggestie willen meegeven:
Doe niet te veel aan het re-stylen ... puur is wel zo karaktervol. En doe niet teveel aan improvements want ook daar geldt:
.... gewoon basic - maar wel goed onderhouden - is de auto al heel potent, en wel zo universeel inzetbaar
Groeten MarcS
En een originele is meer waard........
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Terug naar “Nieuw op het forum”