Ik kom het wel eens tegen: Lid worden van het forum om daarna meteen je 'waar' aan te bieden, zonder dat men enige binding met de leden nastreeft, en uitsluitend dit gremium gebruikt voor potentiele afzet mogelijkheden. Hoe denk jij over dit fenomeen, is dit wenselijk, of geeft het juist vervuiling?
Chris
Lid worden maar het niet zijn.......
-
Waterrover
- Beheerder
Re: Lid worden maar het niet zijn.......
Ik zie ze ook wel eens langs komen en zet mijn vraagtekens hierbij. Het is in principe ieders goed recht, en misschien zijn het wel LRCH leden.
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Denk dat wenselijk alswel vervuiling teveel van het goede is; het is een optie die de site mogelijk maakt, wat wordt benadrukt door het feit dat het forum los staat van de LRCH (club), waar de term lidmaatschap wel van toepassing is.
Het moet gewoon kunnen.
Het moet gewoon kunnen.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Daar zijn gewoon regeltjes voor opgesteld. Men hoeft geen LRCH clublid te zijn om te kunnen posten, en aanbieden (rovertjes) is alleen voor niet commericiële bedoelingen.
Ik zie ook wel eens duidelijk commerciëel aanbod staan (en heb dat ook gemeld), maar aangezien we geen actieve forum moderators meer hebben wordt daar denk ik meer niks aangedaan...
Het valt nog mee, het kan veel erger, vroeguh werd het forum ook belaagd door 100-den spamberichten (per dag!), dat was een heidens karwei om op te schonen. Zo te zien gelukkig geen last meer van.
Ik zie ook wel eens duidelijk commerciëel aanbod staan (en heb dat ook gemeld), maar aangezien we geen actieve forum moderators meer hebben wordt daar denk ik meer niks aangedaan...
Het valt nog mee, het kan veel erger, vroeguh werd het forum ook belaagd door 100-den spamberichten (per dag!), dat was een heidens karwei om op te schonen. Zo te zien gelukkig geen last meer van.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <