Tja, idd, eerst maar eens zien hoe het uit gaat pakken wanneer alles dichterbij komt. het is makkelijk om het te roepen, maar het moet ook nog door van alles goedgekeurd worden.
maar goed, 15% op 2000 euro per jaar is toch al weer 300 euro per jaar er bij. maar goed, we hebben het geld nodig, want we moeten meer investeren in defensie hebben we te horen gekregen van de Navo

. plus misschien probeert men op deze manier toch de uitstoot naar beneden te krijgen ofzo omdat ze eigenlijk niet hopen dat we andere auto's gaan kopen omdat dit ook wel weer geld op levert? ik moet zeggen dat ik het ook niet meer begrijp.
mooie vind ik wel dat als je zou besluiten om een dan een roetfilter toe te laten voegen (en eventueel dit dan door de RDW laat controleren en noteren) dat je dan nog steeds niet onder die 15% uit kunt komen. ben je schoner, is het nog steeds niet goed zegmaar.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen