Foto's offroad in Funpark Meppen

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Roy

Foto's offroad in Funpark Meppen

Berichtdoor Roy » 20 Nov 2016, 21:36

Allereerst hartelijk dank aan de off road commissie voor de toffe dag in Meppen. Het was erg bijzonder om op deze locatie te kunnen rijden.
De kinderen waren zeer te spreken over de enorme toren waar we doorheen konden rijden.

Afbeelding

Ons verhaal en foto's vind je op stokenstaart.nl http://stokenstaart.nl/2016/11/20/lrch- ... in-meppen/

Groet,
Roy

piet_g

Re: Foto's offroad in Funpark Meppen

Berichtdoor piet_g » 21 Nov 2016, 08:52

Bedank idd voor het uitzetten van het terrein en de routes. wij hebben ook genoten van het rijden en tja die koeltoren was idd ook vet.

We hebben heerlijk rond gereden en genoten van alles wat er voor ons klaar gezet was, wel moet ik zeggen dat ik het terrein niet super uitdagend vond. ik heb de meeste heuvels wel gereden op een paar na waar ik met de 109 gewoon niet ingestoken kwam of dat stukje zwart waar je eigenlijk alleen maar doorheen kwam met de lier.

maar dat lag in mijn ogen meer aan de opties in het terrein, want voor mijn gevoel heeft de offroad er wel het meeste uit gehaald.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Terug naar “Evenementen”