Heeft dat ook effect op m'n stuurgedrag??
Lijkt wel of m'n stuur nadat ik instuur ineens ( na 3 sec) een overdosis geeft, & ik juist moet tegensturen
Met samengeknepen billen
Echt een death wobble
200tdi ;110, rhd
ppw schreef:Heb na m'n losgeslagen aandrijfas achter van de diff ook een kaduke kogel op m'n A frame
Heeft dat ook effect op m'n stuurgedrag??![]()
Lijkt wel of m'n stuur nadat ik instuur ineens ( na 3 sec) een overdosis geeft, & ik juist moet tegensturen
Met samengeknepen billen
Echt een death wobble![]()
200tdi ;110, rhd
Landmarcs schreef:Iets anders kan het nauwelijks zijn want de "trekstangen" houden de achteras parallel onder het chassis, dus op een andere manier actief meesturen is onwaarschijnlijk.
Erik Peters schreef:Landmarcs schreef:Iets anders kan het nauwelijks zijn want de "trekstangen" houden de achteras parallel onder het chassis, dus op een andere manier actief meesturen is onwaarschijnlijk.
Eigelijk zijn het duwstangen, maar indien op een van de ophangpunten van de reactiearmen iets speling zit (bijvoorbeeld versleten rubbers of een loszittende bout bij de achteras, dan kan de auto wel een 'zoekerig' weggedrag vertonen, met name bij gas geven of gas minderen.
ppw schreef:vandaag m'n auto af... panhard ook maar vervangenrijdt nu als een sportwagen
![]()
![]()
![]()
....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten