rrc 200tdi

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
vits22

rrc 200tdi

Berichtdoor vits22 » 31 Okt 2016, 21:44

Hallo Forumleden

Ik ben Tim, 24 jaar
Vandaag is het land rover virus definitief over geslagen met de aankoop van een range rover classic 200tdi.

Ook al ree ik thuis al van kleins af mee met de landrover serie 3 van de ouders. Kwam er wat later een defender, en rijden ze nu met een discovery 4.
Mijn eerst wagen was geen land rover maar een brave peugeot 205.
Om wat later over te schakelen op een mercedes w115. Land rover het pakte me nog niet.

Maar toen kwam ik met een kameraad op het idee om samen een serie 3 te herstellen. Om vervolgens door te verkopen

Afbeelding

Om vervolgens het zelfde over te doen met een serie 2 ( nog steeds bezig )

Afbeelding

Nu ben ik bijna afgestudeerd, en begon de zoektocht naar een wagen voor woon werk verkeer.
En daar begon het. Ik wou iets uit de land rover familie.
De voorwaarde een 200 of 300tdi en een lichte vracht ( grijs kenteken noemt dat in nederland denk ik ).
Nu verschoot ik redelijk van de defender prijzen. En zo kwam ik uiteindelijk terecht bij een range rover classic.

Hij heeft roest op de bekende plekken, maar niets rampzalig. En de achterklep moet vervangen worden.
Nu is het vooral de auto leren kennen, veel info opzoeken. En waar nodig hem herstellen.

Afbeelding

Terug naar “Nieuw op het forum”