we hebben de auto gekocht met de wetenschap dat de remmen niet correct werkte. We zijn er ook achter gekomen toen we de auto van de aanhanger reden en de rijplaten eraf vielen
Na wat remmen hoorden we de rembooster lucht uitpersen dus dat is een inkoppertje pakking eruit
nieuwe rembooster besteld met master remcilinder bleek nieuwe booster heeft een extra vaccuum leiding en master cilinder heeft ander leiding wartel maten. we wilden eerst het extra gat afblinden maar konden zo snel geen goede bout vinden en met de wetenschap dat de master remcilinder ook niet paste, zijn we voor old skool vloeibaar pakking op de oude booster gegaan en het werkte
dus probleem 1 getackeld
toen we de auto bezichtigde zagen we dat de beugel van de veerstrop voor kapot was dus ook gelijk 2 nieuwe beugels besteld( daar zijn we nog even op aan het wachten )
dan cosmetisch
de auto heeft een ander blok gekregen dus is er ook een ander front opgezet
zat de originel 109 motorkap op. Het was niet hinderlijk qua zicht maar een defender kap is dan toch wat leuker

moet alleen nog even een randje aanpassen zodat de kap netjes zakt en motorkap vastmaken
hier een impressie met bullbar ervoor

wat gaan we er allemaal nog doen
* apk klaar maken
* onderkant helemaal netjes maken en onderdelen die kapot/versleten zijn vervangen
*paar kleine reparaties uitvoeren aan stuurbekrachtiging en remmen
* buiten kant helemaal netjes maken en eventueel verbeteren
*snorkel erbij
*intercooler aanbrengen ( zit er nou niet op, lijken mij niet helemaal origineel)
* lieren erop met bumpers
* andere velgen en banden
en als alles 75-100% gaan we de auto klaar maken en aanpassen voor het nieuwe seizoen en vakantie met aanpassingen qua kampeer mogelijkheid en 4x4 rijden
dit was het weer voor nu we gaan het proberen bij te houden met updates
alle info en commentaar is welkom, en als er iemand iets ziet of bedenkt van dat is wel makkelijk om mee te nemen in het proces van verbouwen roept u maar.
gr,
j4f












