Voorstellen met Maggie

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Maggie

Voorstellen met Maggie

Berichtdoor Maggie » 09 Sep 2016, 12:26

Hierbij mijn voorstelronde:

Ik ben Harald en onze auto genoemd Maggie, docent en outdoor lifecoach. Hang naar rust en ruimte en de onverkende paden. Dus een Defender past wel in dat beeld, denk ik ;)

Eind juli na lang zoeken en overwegen onze 110 aangeschaft, een witte, ooit in Malaga gereden. Maar al weer wat jaren in Nederland. En al heel wat plezierige kilometers gemaakt. Goed onderhouden door de vorige eigenaar. Heeft er wel 340.00 op staan maar dat levert tot nu toe geen problemen op.

Inmiddels al aangepast en aangeschaft ( er is veel te halen om je portemonnee te legen) :
- v40 volvo stoelen voorin [2013] , achterbank nog plaatsen. Zit als gegoten en passen net.
- rooster voor en achter via MP, nu laten zandstralen en coaten
- nieuwe binnenspiegel
verwacht onderhoud/aanschaf; deuren onderkant van roest ontdoen, al dan niet een aluminium gedeelte voor in de plaats. En een daktent op het verlanglijstje.
Vorige week al bij de Sortout geweest, leuke sfeer, volgend jaar weer.
Ik heb nog wel wat vragen over het een en ander, waaronder:
Wil mijn roosters monteren; hier zitten nu blindklinknagels. kan ik daarvoor blindklinkmoeren voor vervangen? en welke maat heb ik dan nodig. Of zijn hier setjes voor in de handel..
De volgende vragen zet ik wel op de plek waar ze horen.

Groet Harald

Terug naar “Nieuw op het forum”