Berichtdoor ppw » 06 Sep 2016, 13:34
heb verleden week m'n stuurhuis en stuurpomp vervangen, ivm lekkage en niet meer pompen...
ben van een 6 bouts stuurhuis naar een 4 bouts gegaan, aangezien die wat makkelijker te vinden zijn, en wat steviger

zou 1 op 1 moeten passen, en dat doet het dus ook.... alleen.... ik heb nog steeds lekkage, nu van de twee pijpjes bovenop het stuurhuis.... de pijp( sleutel14) vanaf de pomk en de pijp( sleutel 16) vanaf het reservoir... heb nieuwe O ringen gebruikt, maar er zit nog steeds speling op... wartel kan & wil ik niet te ver doordraaien... iemand een idee? enige wat ik nu kan verzinnen is dat de wartels van 4 bout stuurhuis & 6 bouts verschillen...

"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...