Beste mensen,
Ik heb deze rock/tree sliders gekocht...
http://www.paddockspares.com/pm736-tree ... plate.html
De installatie-instructie tref je hier aan: http://www.paddockspares.com/downloads/ ... ndtree.pdf
Nu gaat bracket C door de rear fuel mount:
en zou hij aan de achterkant aan het chassis vastgezet moeten worden:
Maar daar is dus geen 'vlees'... zie de foto hier onderaan...
Gewoon een plaatje staal ervoor maken?
Andere ideeën iemand?
Hoor graag!
Groet, Jan
Def '05 - Rockslider montage - gat ipv vlees
- Erik Peters
Re: Def '05 - Rockslider montage - gat ipv vlees
Gezien het model van bracket C, zou er een vernauwing zitten in de pijp voor de rear fuel mount.
Is de bijgeleverde schijf niet groot genoeg om op die vernauwing te passen/klemmen?
En anders een grote schijf gebruiken/maken.
Groet,
Erik.
Is de bijgeleverde schijf niet groot genoeg om op die vernauwing te passen/klemmen?
En anders een grote schijf gebruiken/maken.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Als ik die installate-instructie lees, lijkt het me de bedoeling dat je het dunnere deel van bracket C in de Rear fuel mount steekt, en die vastzet vanaf de andere kant met lange bout met schijf.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
De bijgeleverde washer verdwijnt geheel in de cylinder (Rear fuel mount). De Rear fuel mount is over de volledige lengte even breed.
Met alleen een washer zou ik 'm ook niet vast willen zetten, dat moet zwaarder materiaal zijn.
Het lijkt me dat er een stalen dop op de Rear fuel mount moet komen (vanuit het centrum van de auto gezien)...
Met alleen een washer zou ik 'm ook niet vast willen zetten, dat moet zwaarder materiaal zijn.
Het lijkt me dat er een stalen dop op de Rear fuel mount moet komen (vanuit het centrum van de auto gezien)...
- Erik Peters
Ik zou m'n beklag doen bij PaddockSpares.JanT schreef:De bijgeleverde washer verdwijnt geheel in de cylinder (Rear fuel mount).
Dat is dan weer geheel afhankelijk van 'het schijfje'. Het mechanisatiebedrijf hier vlak bij heeft dikke grote verzinkte vulplaten/schijven van ± 3 mm dik, die kun je rustig daarvoor gebruiken, maar misschien is het centrale gat wel wat aan de grote kant.JanT schreef:Met alleen een washer zou ik 'm ook niet vast willen zetten
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Ik heb dezelfde, ook van Paddock. Ben net even onder de auto gedoken om te kijken hoe het ook alweer zat.
Bij mij zitten er dikke vierkante plaatjes over het gat, met een gat in het midden waar de bout dus door heen gaat. Die zijn ongetwijfeld toentertijd meegeleverd.
Bij mij zitten er dikke vierkante plaatjes over het gat, met een gat in het midden waar de bout dus door heen gaat. Die zijn ongetwijfeld toentertijd meegeleverd.
Defender 90 Td5 CSW 2002
Dank voor jullie reacties!
In de levering geen extra plaatjes oid...
Inderdaad naar het landbouwmechnisatiebedrijf hier in de buurt geweest en zware ringen gehaald.
Zit VAST.
Paddock een mail gestuurd. Tot nu toe geen reactie.
In de levering geen extra plaatjes oid...
Inderdaad naar het landbouwmechnisatiebedrijf hier in de buurt geweest en zware ringen gehaald.
Zit VAST.
Paddock een mail gestuurd. Tot nu toe geen reactie.