uit: De humor ligt op straat.

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
ppw

uit: De humor ligt op straat.

Berichtdoor ppw » 04 Jul 2016, 23:30

"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Roger72

Re: uit: De humor ligt op straat.

Berichtdoor Roger72 » 05 Jul 2016, 00:05

totaal geen connectie met "op of langs de weg" dus hoort niet in het "de humor ligt op straat" topic
Ik ben moderator-af.

ppw

Berichtdoor ppw » 05 Jul 2016, 00:18

Duh
De Brexit ligt op straat ;)
Waarom ben je altijd zo'n schoolmeestertje??
Is nota bene de kroeg... Dusssss.... Anything allowed!

Bedides... Jouw post ligt NAAST de straat ;) :D
Als je weer eens slakken & zout combineerd :D
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

piet_g

Berichtdoor piet_g » 05 Jul 2016, 09:07

haha.. die is goed idd..
en idd, dat eiland kan behoorlijk verwarrend zijn wat het nu is en wat je waar wel en niet moet zeggen om niemand te beledigen..
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 05 Jul 2016, 14:22

PPW,

Je snapt best wat er in het topic bedoeld wordt met humor ligt op straat, gewoon dingen die je zelf ziet of meemaakt. Leuke filmpjes op het net zijn er plenty.

Roger heeft dus gewoon gelijk.

Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006

kuyperh

Berichtdoor kuyperh » 05 Jul 2016, 21:57

Het filmpje drie keer bekeken en drie keer ontzettend gelachen. Dat mag toch in een kroeg en dat mag toch ook op een kroegforum, lijkt mij.

De moderator van dit forum heeft de ondankbare taak: én het forum integer beheren én iedereen te vriend houden; een volstrekt onmogelijke opgave. Geef hem toch wat ruimte! Een machtig filmpje; hij heeft het niet eens streng verwijderd en terecht! Geniet er maar van.

Wat niet weg neemt dat dit filmpje hier prima past; het geeft de (in onze ogen) soms onmogelijke denkwijze van de Engelsen weer; ze denken op de meest onmogelijke manier, bouwen ook de meest onmogelijke auto’s en die vinden wij dan weer leuk.

In de 90er jaren, de tijd van de kreet “Buy British” had ik een Engelse collega, die riep: “always buy British, except cars”. Hij had vast gelijk; maar we zijn toch met z’n allen nog steeds gelukkig met die Engelse denkwijze die toch maar onze Land Rover heeft voortgebracht.

Had mijn wieg maar in Engeland gestaan; zeker na de Brexit geloof ik weer maximaal in dat land (en zijn automobielindustrie); maar nu open ik opeens een Brexit discussie en dat mag de moderator absoluut niet goedvinden.
!
Gaan we dus niet doen, maar laat het filmpje maar staan; grote pret!

Terug naar “Kroeg”