Even voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
c_mm01

Even voorstellen

Berichtdoor c_mm01 » 16 Jun 2016, 13:39

Hallo Allemaal, binnenkort ontvangen wij onze eerste range rover een P38 uit 1995 met 179.000 km. Is handgeschakeld met 4.0. motor.
Staat nu nog in Zwitserland maar is volgende week binnen. Hiervoor een Daihatsu Feroza gehad. Feroza en nu deze Range Rover gebruiken we als tweede auto. We wonen op het plattenland in het noorden van het land. Zodra ie binnen is zal ik foto's e.d. posten.

Mvgr,

Martijn

Waterrover
Beheerder

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Waterrover » 18 Jun 2016, 11:20

c_mm01 schreef:Hallo Allemaal, binnenkort ontvangen wij onze eerste range rover een P38 uit 1995 met 179.000 km. Is handgeschakeld met 4.0. motor.
Staat nu nog in Zwitserland maar is volgende week binnen. Hiervoor een Daihatsu Feroza gehad. Feroza en nu deze Range Rover gebruiken we als tweede auto. We wonen op het plattenland in het noorden van het land. Zodra ie binnen is zal ik foto's e.d. posten.

Mvgr,

Martijn

Hoi Martijn,
Welkom hier, en dat je maar veel veilige kilometers met je nieuwe aanwinst mag rijden! Mocht je in de buurt wonen, altijd welkom voor een bakkie. Ben benieuwd naar je foto's.

Groet, Chris

c_mm01

Re: Even voorstellen

Berichtdoor c_mm01 » 18 Jun 2016, 20:10

Waterrover schreef:
c_mm01 schreef:Hallo Allemaal, binnenkort ontvangen wij onze eerste range rover een P38 uit 1995 met 179.000 km. Is handgeschakeld met 4.0. motor.

Mvgr,

Martijn

Hoi Martijn,
Welkom hier, en dat je maar veel veilige kilometers met je nieuwe aanwinst mag rijden! Mocht je in de buurt wonen, altijd welkom voor een bakkie. Ben benieuwd naar je foto's.

Groet, Chris

Hoi Chris, ook woonachtig in het aardbevingsgebied Hellum, gemeente Slochteren.

Groet,

Martijn

Terug naar “Nieuw op het forum”