Toch hier ook even mijn vraag stellen.
Want krijg het maar niet voor mekaar...
Ik (heb) had een Range Rover uit 1984 3,5 carb lopend op LPG.
Echter had ik afgelopen week ineens een motor die uitviel op de snelweg en daarna nog een paar keer op verschillende momenten.
Nadat de motor uitviel kreeg ik hem ook niet meer gestart. meestal een half uur later of door lang te slepen wel.
ik kwam er achter dat ik een hele slechte vonk had. en na het een en ander door gemeten te hebben heb ik de conclusie getrokken dat ik de vonkenversterker / ignition mudule moest vervangen.
Dit heb ik gedaan, echter heb ik nu een super mooie vonk, alleen loop de motor niet mooi stationair en slaat af?
Kan een verkeerde module (zie foto, origineel) ook invloed hebben op timing?
Of is er iemand / weet iemand in de buurt van Utrecht die ervaring heeft met ontstekingen.
Heb de ontsteking beter proberen af te stellen maar tevergeefs.
ik hoor het graag, alvast bedankt.
groet !
oude ignition module
nieuwe module
