Hallo,
Ik ben vanaf juli dit jaar ook lid van LRCH! en ben enthousiast om een van de volgende evenementen mee te doen!
Op dit moment rij ik in de auto's die ik leen van mijn ouders, maar ben van plan om een landrover te kopen nadat ik mijn studenten-ov niet meer mag gebruiken. Nu rij ik nog in de Discovery 3 uit 2005 die ik graag ook zou overkopen aan het einde van mijn studie.
Ik hoop hier een leuke tijd te hebben in de Club en ga zeker actief meedoen!
Met groeten,
Aron
Hallo!
Re: Hallo!
Wlkom hier
Veel plezier bij één van de evenementen.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Landmarcs
Goedenavond Aron,
Welkom, en ook veel plezier toegewenst.
Echter ook een opmerking: In mijn tijd had een student een fiets, of eventueel een 2CV, R4 of een Fiatje.
In mijn studententijd was ik een tijdje deeleigenaar van een Fiat, voor het veldwerk in Spanje een noodzaak.
En ... ik was dan wel deeleigenaar, maar we hadden met z'n drieen één rijbewijs.
Vroeger was dus echt niet alles beter, ik had niet eens een basisbeurs of studenten-OV.
Groeten MarcS
Welkom, en ook veel plezier toegewenst.
Echter ook een opmerking: In mijn tijd had een student een fiets, of eventueel een 2CV, R4 of een Fiatje.
In mijn studententijd was ik een tijdje deeleigenaar van een Fiat, voor het veldwerk in Spanje een noodzaak.
En ... ik was dan wel deeleigenaar, maar we hadden met z'n drieen één rijbewijs.
Vroeger was dus echt niet alles beter, ik had niet eens een basisbeurs of studenten-OV.
Groeten MarcS
Tja, helaas is de basisbeurs nu ook weer weg voor mij, ik heb er nooit van mogen genieten, maar de studenten-ov gelukkig nog wel.
En hoewel het misschien inderdaad een beetje overdreven (en zonde) is om dan een landrover te gaan rijden, het is wel echt onweerstaanbaar om die auto te gebruiken.
En hoewel het misschien inderdaad een beetje overdreven (en zonde) is om dan een landrover te gaan rijden, het is wel echt onweerstaanbaar om die auto te gebruiken.
--{ 2005 Discovery 3 V8 }--
Aron schreef:Tja, helaas is de basisbeurs nu ook weer weg voor mij, ik heb er nooit van mogen genieten, maar de studenten-ov gelukkig nog wel.
Daar hoef je je echt niet te verontschuldigen hoor! Marc is nou eenmaal een zuurpruim met een wereld zo groot als een schoenendoos.
Ik reed ook gewoon auto én motor op de middelbare school .....
Gelukkig is de LaRo afwijking pas jaaaaaren later gekomen!
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:Aron schreef:Tja, helaas is de basisbeurs nu ook weer weg voor mij, ik heb er nooit van mogen genieten, maar de studenten-ov gelukkig nog wel.
Daar hoef je je echt niet te verontschuldigen hoor! Marc is nou eenmaal een zuurpruim met een wereld zo groot als een schoenendoos.![]()
![]()
Ik reed ook gewoon auto én motor op de middelbare school .....![]()
![]()
Gelukkig is de LaRo afwijking pas jaaaaaren later gekomen!![]()
Hahah jaah auto op de middelbare was wel chill, dat was toen nog goedkoper door de hybride van mn moeder te lenen xD
Maar ik was op mn 12e al gek op landrovers ^^
-
Landmarcs
Edward schreef:Daar hoef je je echt niet te verontschuldigen hoor!
Marc is nou eenmaal een zuurpruim met een wereld zo groot als een schoenendoos.
Aron, wat betreft het eerste deel heeft Edward gelijk, ik had graag een OV-studentenkaart of basisbeurs gehad, echter wie die nu krijgt misgun ik die niet, integendeel (en ik had het leningdeel ook weer graag terugbetaald).
Wat betreft het tweede deel snapt Edward de boodschap niet. Ik ben verre van een zuurpruim, ik ben soms zuinig en soms bourgondisch, ik ben soms te zuinig en soms te bourgondisch -- te vaak echter wordt de ondertoon in mijn berichtjes - een wat cynische humor - niet opgepikt ... en kennelijk geldt dat ook hier. Dat moet ik me dus aantrekken, als een boodschap niet overkomt ligt het minstens ook aan de boodschapper.
Volgens mij is het een misvatting dat de wereld groter wordt door maar zo overal heen te kunnen. De wereld was juist groter toen er nog wat te ontdekken en te overwinnen viel. Misschien is het mijn leeftijd, maar het is zeker niet mijn schoenendoos (ik leef overigens op grote voet).
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Edward schreef:Daar hoef je je echt niet te verontschuldigen hoor!
Marc is nou eenmaal een zuurpruim met een wereld zo groot als een schoenendoos.
Aron, wat betreft het eerste deel heeft Edward gelijk, ik had graag een OV-studentenkaart of basisbeurs gehad, echter wie die nu krijgt misgun ik die niet, integendeel (en ik had het leningdeel ook weer graag terugbetaald).
Wat betreft het tweede deel snapt Edward de boodschap niet. Ik ben verre van een zuurpruim, ik ben soms zuinig en soms bourgondisch, ik ben soms te zuinig en soms te bourgondisch -- te vaak echter wordt de ondertoon in mijn berichtjes - een wat cynische humor - niet opgepikt ... en kennelijk geldt dat ook hier. Dat moet ik me dus aantrekken, als een boodschap niet overkomt ligt het minstens ook aan de boodschapper.
Volgens mij is het een misvatting dat de wereld groter wordt door maar zo overal heen te kunnen. De wereld was juist groter toen er nog wat te ontdekken en te overwinnen viel. Misschien is het mijn leeftijd, maar het is zeker niet mijn schoenendoos (ik leef overigens op grote voet).
Groeten MarcS
Ik snap het, en ook tegenwoordig is een landrover hebben als student zeker niet gewoon, maar dat ik die kans heb waardeer ik wel heel erg! ^^
En ik weet niet hoe veel van de wereld er nog te ontdekken valt, voor de algemene kennis niet veel meer, maar om zelf met vrienden, of je vrouw/vriendin/gezin nog de wereld te zien, dat is iets wat nog altijd kan! Nog steeds lijkt mij een vakantie om de wereld te zien met een landrover veel leuker dan een hele week in een stad zitten, maarja... daar ben ik een geval apart van de meeste mensen van mijn leeftijd.
Landmarcs schreef:te vaak echter wordt de ondertoon in mijn berichtjes - een wat cynische humor - niet opgepikt ...
Groeten MarcS
Daar heb je zelf kennelijk ook wel eens last van
Edward van Vugt
-
Roger B.
Aron schreef:Ik snap het, en ook tegenwoordig is een landrover hebben als student zeker niet gewoon, maar dat ik die kans heb waardeer ik wel heel erg! ^^
Tja... de auto van pappa en mamma lenen zegt meer over hoe goed die het voor elkaar hebben en wat hun smaak is dan dat het wat zegt over het vermogen van de student die er in rijdt... geniet er van zolang ie voor je betaald wordt
gone
Terug naar “Nieuw op het forum”