Toch maar even proberen.
Afgelopen zondagavond even naar de chinees na een heerlijke dag gehad te hebben op Loon op Zand.
Kom ik daar voor de deur aan de praat met de eigenaar van een mooie blauwe series.
Ik vroeg hem of hij ook op Loon op Zand was geweest vandaag en "hans" gaf aan dat hij dat niet durfde.
Hij heeft nog nooit offroad gereden met zijn Land Rover en wist ook niet hoe dat gaat zo een dagje rijden.
Uiteindelijk afgesproken dat we volgende keer samen naar een evenement zouden gaan en met hem (voorzichtig ) offroad zouden gaan rijden.
Wel echt doen he, zei hij nog.
Ik had mijn telefoon thuis gelaten en hem mijn nummer gegeven, hij belde mij direct zodat ik zijn nummer (in de gemiste oproepen) zou hebben.
Thuis gekomen vertelde ik mijn verhaal en dat het mij ook erg leuk leek om samen met iemand met dezelfde hobby op pad te gaan.
Maar wat is er gebeurd....
Blijkbaar heeft hij het nummer verkeerd ingetoetst dus heb geen telefoonnummer en hij een verkeerd nummer van mij.
Ik weet dat hij lid is van de club en dat hij nog nooit bij een evenement is geweest.
Weet iemand over wie ik het heb en wil graag weer in contact komen met hem.
Volgens mij is zijn voornaam Hans, hij komt ook uit Nieuwegein en heeft een blauwe (gerestaureerde) series.
Gezocht: Hans uit Nieuwegein
Terug naar “Nieuw op het forum”