Hallo, nadat ik net een berichtje heb geplaatst over winterbanden, dacht ik: misschien wel leuk en netjes om me even voor te stellen!
Ik ben Peter, 60 jaar en al vele tientallen jaren trots bezitter van Defender 90.
Ik was al als klein jongetje helemaal gek op de LARO en ben nog steeds laaiend enthousiast over deze geweldige auto! Hij heeft mij nooit in de steek gelaten, en het is altijd weer een feestje om er mee op pad te zijn! Mijn allereerste was een 110 van de BB, compleet met zwaailicht. Als musicus ging ik daarmee met een groep op tournee door Frankrijk. Helaas begaf de versnellingsbak het en kon ik met een vervangend vervoer-Ford van de ANWB weer terug naar Nederland. Helaas, maar zodra de financieën het toelieten, weer gauw een nieuwe 90 gekocht. Inmiddels alweer sinds 2004 mijn derde in bezit.
Met 285.000 op de teller, hoop ik er voorlopig tot mijn pensioen mee te kunnen blijven rijden!
Ik ben ook een groot Anglofiel en het leuke is, dat als je daar met je LARO rijdt, er ook regelmatig door de Engelsen naar je gegroet wordt.
Ik ben niet zo'n computerfreak, maar ik ga gauw proberen nog een keer eenfotootje mee te sturen.
Tot zover maar weer even.
Groet, Peter.
even voorstellen
Re: even voorstellen
Welkom hier
Veel fijne en veilige km's on én off-road.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Re: even voorstellen
welkom op dit forum, tezamen met mede anglofielen 
Gr. Rangie
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
Terug naar “Nieuw op het forum”