Solihull stelt zich voor

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Solihull

Solihull stelt zich voor

Berichtdoor Solihull » 28 Nov 2015, 11:13

Hallo mede-Land Rover liefhebbers,

Omdat ik op zoek ben naar een Defender 90 TD4 ( zie "Rovertjes, gevraagd forum) heb ik me aangemeld op dit mooie forum. Al veel gelezen over de Defender en natuurlijk over tips voor o.a. daktenten en reizen. Kortom geniet nu van de voorpret!

Even een paar woorden over mezelf. Tot voor kort was ik in het bezit van een 109 Diesel uit 1979. Omdat de wegenbelasting toch wel erg hoog was voor een auto voor erbij, deze auto maar verkocht. Maar het afkicken wil niet lukken, dus nu weer op zoek naar een Land Rover.

Dit keer moet het iets (relatief :lol: ) moderners en comfortabelers worden, zodat mevrouw Solihull er ook mee uit de voeten kan en de auto als tweede auto gebruikt kan worden naast de leaseauto. Dan is de wegenbelasting in ieder geval per kilometer nog een beetje te doen.

Na een paar proefritten zijn we tot de conclusie gekomen dat het een 90 TD4 grijskenteken moet gaan worden. Minimaal 5 jaar oud ivm de BPM (kan hem helaas niet op een zaak zetten).

Roger72

Re: Solihull stelt zich voor

Berichtdoor Roger72 » 28 Nov 2015, 13:26

Welkom hier.

Het is niet de bedoeling in meerdere subfora dezelfde vraag te stellen. Daarom lichtjes aangepast.
Ik ben moderator-af.

sleen42

Berichtdoor sleen42 » 28 Nov 2015, 13:59

;) m.a.w.;

Hardstikke leuk dat je zo enthousiast bent.We begrijpen dat je zoveel mogelijk reacties wilt krijgen maar het heeft niet zo veel zin in dan meteen in sub's dezelfde vraag te stellen.Vandaar dat dat even voor jou aangepast is.
Maar blijf vooral hier lezen en posten,je bent welkom.
Discovery Td5 werk auto:-)

Solihull

Berichtdoor Solihull » 28 Nov 2015, 15:25

Sorry, heb nog niet zoveel forum ervaring! Zal me de volgende keer beter gedragen :oops:

Houston

Berichtdoor Houston » 28 Nov 2015, 15:54

Welkom!
Ik heb sinds een paar maanden een Puma uit '07. Bevalt prima dus ik begrijp je helemaal! ;)
Veel plezier!

Contribute to the scenery; drive a Land Rover!

sleen42

Berichtdoor sleen42 » 28 Nov 2015, 17:42

Solihull schreef:Sorry, heb nog niet zoveel forum ervaring! Zal me de volgende keer beter gedragen :oops:

Was niet voor jou bedoeld hoor,maar ik vond de reactie van Roger72 een beetje bot,maar dat kan ook aan mij liggen hoor, :mrgreen:

Roger72 schreef:Welkom hier.

Het is niet de bedoeling in meerdere subfora dezelfde vraag te stellen. Daarom lichtjes aangepast.

Edward

Berichtdoor Edward » 28 Nov 2015, 17:46

sleen42 schreef:
Was niet voor jou bedoeld hoor,maar ik vond de reactie van Roger72 een beetje bot,maar dat kan ook aan mij liggen hoor, :mrgreen:

En dan is ie hier nog aardig! Live is ie heulemaal niet te pruimen! ;) :lol: :lol: :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Roger72

Berichtdoor Roger72 » 28 Nov 2015, 19:20

jajaja, ik ben niet alijd in de gelegenheid uitgebreid op mijn telefoon een heel verhaal in te tikken (iets met unox syndroom) dus dan zijn mijn bijdragen soms wat kort.

Blijft dat er in dit forum meerdere topics zijn met regels ( en dat zijn er echt niet veel, en ook niet heel bijzondere ook) die iedereen zou moeten lezen voordat ze berichten gaan posten...... maar ik maak mezelf geen illusies..... niemand leest die topics :lol: :lol: :lol: :lol:

en het klonk wellicht botter dan ik het bedoelde, mijn mededeling was alleen maar een verklaring waarom zijn bijdrage aangepast was. Geen reprimande (dat komt pas als je je als bezoeker blijft misdragen :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: )
Ik ben moderator-af.

sleen42

Berichtdoor sleen42 » 28 Nov 2015, 19:38

Snap het wel hoor,ik ben zelf ook niet altijd in goede vorm :mrgreen: ,maar voor iemand die dat niet kent/weet mijn opmerking.
Ik kan er wel tegen hoor,maar niet dat het nieuwkomers meteen afschrikt :twisted:

Jeroen

Solihull

Berichtdoor Solihull » 28 Nov 2015, 21:30

Dank voor al jullie berichten, maar geen zorgen hoor. Ik schrik niet zo snel! ;)

Terug naar “Nieuw op het forum”