Met een hoop moeite heb ik de studs uit het uitlaatspruitstuk (LR 110 V8 '83) verwijderd en 2 ervan zelfs moeten uitboren. De tapuiteinden waren beschadigd door vastgeroeste moeren naar de uitlaat.
Vraag : kan ik de studs niet gewoon vervangen door RVS bouten met kopervet. Dan weet ik zeker dat het zaakje niet meer vast roest. Of is RVS icm hitte en gietijzer niet aan te bevelen?
Arjan
oneten v8 1983 rvsbout voor uitlaat-motor verbinding?
-
Arjanvdb70
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 02 Nov 2015, 19:42
Re: rvsbout voor uitlaat-motor verbinding?
Lees het topic bovenaan de technieksectie van het forum eens dat betrekking heeft op de topictitels .....
Ik ben moderator-af.
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: rvsbout voor uitlaat-motor verbinding?
Lees het topic bovenaan de technieksectie van het forum eens dat betrekking heeft op de topictitels .....
gone
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: oneten v8 1983 rvsbout voor uitlaat-motor verbinding?
RvS breekt veel eerder af....
Het gebruik van goede kwaliteit tapeinden en moeren voor uitlaten met zo'n roodkoperen toplaag werkt waarschijnlijk het best
Het gebruik van goede kwaliteit tapeinden en moeren voor uitlaten met zo'n roodkoperen toplaag werkt waarschijnlijk het best
gone
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten