Hoi Rob,
Mooi ding! En welkom! Ik sleutel ook regelmatig op straat. Mag wel niet...................
op straat sleutelen?
op straat sleutelen?
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
-
Roger B.
Re: Mijn naam is Rob [serie 3, 109, 6 cilinder, 1974]
en welke wet verbied sleutelen op straat tegenwoordig dan? (heeft mijn oude buurvrouw postuum toch nog d'r zin gekregen???)

gone
Roger B. schreef:en welke wet verbied sleutelen op straat tegenwoordig dan? (heeft mijn oude buurvrouw postuum toch nog d'r zin gekregen???)![]()
Elke APV waarin staat dat sleutelen op straat verboden is
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
-
Roger B.
Als jij het zegt...ben niet zo'n regeltjesneuker.... maar heb er nog nooit een opmerking van politie oid gehad als die voorbij kwamen als ik stond te sleutelen.
Strikt genomen zou je dan ook geen wiel mogen verwisselen zeker.
Strikt genomen zou je dan ook geen wiel mogen verwisselen zeker.
gone
Ach.. ja. Sommige regels begrijp ik wel hoor. Maar in sommige gemeentes mag je niet eens je auto wassen op straat.
Voor mij maakt het allemaal niet uit. Want met de zin "Heb de ruimte naast mijn huis om dat te doen" bedoelde ik eigenlijk, Heb de ruimte naast mijn huis om dat te doen, op eigen grond.
Voor mij maakt het allemaal niet uit. Want met de zin "Heb de ruimte naast mijn huis om dat te doen" bedoelde ik eigenlijk, Heb de ruimte naast mijn huis om dat te doen, op eigen grond.
Welkom hier
Veel fijne en veilige km's on én off-road.
@Rogier, van de politie heb je wat de APV regels betreft niet zo veel problemen. De afdeling "milieuhandhaving" zijn een stuk lastig, ja dezelfde die ook handhaven op honden aangelijnt en honden poep opruimen.
Groet Jan
@Rogier, van de politie heb je wat de APV regels betreft niet zo veel problemen. De afdeling "milieuhandhaving" zijn een stuk lastig, ja dezelfde die ook handhaven op honden aangelijnt en honden poep opruimen.
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Roger B.
Die heb ik, nav anonieme tip die geheid van de buurvrouw kwam, ook aan de deur gehad. Kwamen uiteindelijk alleen kijken of ik de boel wel netjes hield. Niks gezegd dat het niet mocht. Maar is wel 20 jaar terug
gone
Ben helaas bang dat er in die 20 jaar wel het één en ander veranderd is
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
-
Roger B.
Re: op straat sleutelen?
JanTD5 schreef:Ben helaas bang dat er in die 20 jaar wel het één en ander veranderd is![]()
![]()
![]()
Groet Jan
de laatste 20 jaar heb ik een grote oprit en buren die ver genoeg verwijderd wonen dus geen last meer
gone