iemand bekend??
iemand bekend??
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Re: iemand bekend??
Welkom in 2015.
In plaats van dat je iets onderneemd, op z'n minst om uit te stappen en kijken of hulp gewenst is, ga je filmen, om je facebook account te upgraden oid.
Aan de homevideomaker: klasse !
In plaats van dat je iets onderneemd, op z'n minst om uit te stappen en kijken of hulp gewenst is, ga je filmen, om je facebook account te upgraden oid.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
tim schreef:Welkom in 2015.
Precies!!!!
Dat valt me ook vaak op bij die filmpjes! Leg die kutcamera neer en ga helpen!
Het vooroordeel is natuurlijk meteen drank, maar een beroerte oid kan het ook zijn.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Ik begreep da de bestuurder onwel is geworden door Suikerziekte en hij/zij een hypo kreeg.
Symptomen zijn dan hetzelfde als dat je dronken bent...echter kan een hypo bij te laat ingrijpen een hartinfarct veroorzaken.
Dus filmer.......
Symptomen zijn dan hetzelfde als dat je dronken bent...echter kan een hypo bij te laat ingrijpen een hartinfarct veroorzaken.
Dus filmer.......
Kan uit het filmpje niet opmaken of ze wel of niet uitstappen.
Buiten 112 bellen en afstand houden valt er ook niet veel te doen totdat hij stilstaat.
Groet Ron
Ps: Ik zie nut overigens ook niet van het verspreiden van dit soort filmpjes.
Buiten 112 bellen en afstand houden valt er ook niet veel te doen totdat hij stilstaat.
Groet Ron
Ps: Ik zie nut overigens ook niet van het verspreiden van dit soort filmpjes.
110-Td5 X-tech 2006