Dag lieve laro liefhebbers
Ik zal mezelf ook ff voorstellen. Eindelijk na 15 jaar legaal te mogen mogen rijden ook een land rover aangeschaft. Alle vragen komen later wel. Ideeen, inspiraties, etc.
Afgelopen zaterdag was het zover. Ik van gouda naar zuid limburg om te gaan kijken. Na grondige inspectie niet al te spannende dingen gevonde. Stukje laswerk achterbalk chassis, bovenkant deur links. Starten en lopen. Prima! En toen... 1ste versnelling ging. Toen naar 2, ik te voorzichtig. Niet willen dan hee...pff.. verkoper ff gereden uitgelegt. Daarna ging al beter. Voelde goed. Alles geregeld en op naar belgie bier en tabak halen en tanken. Halverwege had ik zoiets van waar ben ik aan begonnen. Ff gestopt voor brandstof. Door naar de brouwer. Toen begon de glimlach. Dit is echt fantastisch. Heerlijk. Nog ff gelijk duitsland aangedaan er was nog ergens een feestje en ik had wat te vieren en weer terug naar gouda, lekker op het gemakje 80 tot 85 per uur ongeveer. Teller och.. nu loopt het blokje lekker dus waarom heb je een teller nodig. Hij danst wel gezellig mee.
Kortom 600 km gereden en het virus flink te pakken nu. Nog ff kijken wat ik er nu echt mee wil. Goed conserveren of echt netjes maken. Persoonlijk conserveren en lekker oud laten lijkt mij ook wel wat.
Groetjes wouter
Trotse bezitter 109 pick-up 1971 (blok moet ik nog ff voor puzzelen bleek bij kopen oliefilter de verkeerde te hebben)
Mogguh!
Terug naar “Nieuw op het forum”