Sommige Camel Trophy Defenders hebben een zwarte mat op de motorkap liggen. Je kan bv een schep kwijt en wat andere attributen. Bovendien geeft het enige bescherming aan je motorkap. Wat is de juiste benaming van zo'n mat, en waar wordt het verkocht?
Groet, Chris
Expeditie motorkap bedekking
-
Waterrover
- Beheerder
Re: Expeditie motorkap bedekking
'n mat? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Wel traanplaat of een speciaal net.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Je kan eens bij Jansen Land Roverparts informeren.
Defender 130 TD5
88 Series III diesel
88 Series III diesel
Het zwarte op de Camels is om reflectie in de voorruit te vermijden. Dingen die voor de CamelTrophy mee moesten op de wagen werden gewoon met beugels aan de wagen geschroefd of gepopt.
Tripnet heeft een oplossing, Martin en Liz van landreiziger hebber er zelf een gemaakt, ik weet niet of die ook in hun assortiment zit en er zijn ook nog wel wat industriële oplossingen.
Tripnet heeft een oplossing, Martin en Liz van landreiziger hebber er zelf een gemaakt, ik weet niet of die ook in hun assortiment zit en er zijn ook nog wel wat industriële oplossingen.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Waterrover
- Beheerder
Edward schreef:Het zwarte op de Camels is om reflectie in de voorruit te vermijden. Dingen die voor de CamelTrophy mee moesten op de wagen werden gewoon met beugels aan de wagen geschroefd of gepopt.
Een Defender bonnet net, ziet er zeker stoer uit. Weet niet of het iets voor mij is? Bedankt Vincent
De site van Landreiziger is mooi, er wordt veel aangeboden, ook qua persoonlijke oplossingen. Een adres om te bezoeken wanneer ik weer in het westen ben. Wel merk ik op dat er veel voor Defender wordt aangeboden, maar weinig voor een D2, of ik moet me vergissen?
Groet, en bedankt voor de info.
Chris
Waterrover schreef: Wel merk ik op dat er veel voor Defender wordt aangeboden, maar weinig voor een D2, of ik moet me vergissen?Chris
Ze rijden zelf in Defender, met een heleboel modificaties. Deze aanpassingen kan je dus ook kopen bij hun.
Voor de motorkap bedekking wordt het een beetje huisvlijt lijkt mij.
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
-
Roger B.
Bedenk wel dat een disco motorkap best wel van peperkoek is.... je drukt er vrij gemakkelijk deuken in en ook constructief is de sterkte zeer twijfelachtig voor gewicht van bepakking en eventueel wind vangen ervan
gone
-
Waterrover
- Beheerder
Roger B. schreef:Bedenk wel dat een disco motorkap best wel van peperkoek is.... je drukt er vrij gemakkelijk deuken in en ook constructief is de sterkte zeer twijfelachtig voor gewicht van bepakking en eventueel wind vangen ervan
Roger, daar heb je gelijk in. Het was een leuk idee.