Hallo allemaal naar een aantal jaren afwachten en zoeken heb ik de auto gevonden 1975 series 3 pick-up 2,25 benzine .
De auto heeft een gegalvaniseerd chassis maar niet het originele chassis chassis nummer is nog wel het van originele chassis over gezet lijkt het op. Zijn er mensen die ervaring hebben met de apk en rdw met dit soort chassis.
Hoor het graag.
Groet Joost
Voorstellen en vraagje
-
Roger B.
Re: Voorstellen en vraagje
ligt er aan hoe de chassiswissel is uitgevoerd. Hebben ze dat in samenspraak met de betreffende instantie ( in NL de RDW) gedaan en gedocumenteerd, dan zou het geen probleem mogen zijn.
is het een auto zonder NL kenteken en ziet het chassisnummer er DHZ uit, dan zou ik het risico niet nemen
is het een auto zonder NL kenteken en ziet het chassisnummer er DHZ uit, dan zou ik het risico niet nemen
gone
Welkom hier
Veel succes met rdw/ kenteken verhaal en daarna veel rijplezier on én off-road.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Kijk even op prik voor rdw enz.....
En zorg dat je juiste documenten hebt!
En zorg dat je juiste documenten hebt!
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
-
Ridgeback81
Land rover
Laatst gewijzigd door Ridgeback81 op 19 Jul 2015, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ridgeback81
Denk dat ik genoeg weet, alleen Marsland maakt rdw goedgekeurde chassis en die maken geen series 3 chassis mocht er in de toekomst iets voorvallen met de rdw dan ben ik bang dat ik toch aan het kotste eind trek.
Ga mijn zoek toch maar verder zetten,
Gr Joost
Ga mijn zoek toch maar verder zetten,
Gr Joost
-
Ridgeback81
Bedankt voor de reacties trouwens!!
-
Roger B.
of vragen of je met de auto bij de RDW langs mag en daar vragen hoe het zit... als ze dan ECHT moeilijk doen is het het probleem van de huidige eigenaar 
gone
Welkom hier en succes bij de RDW
Wat een heerlijk gevoel om lekker in je vel te zitten.
-
Ridgeback81
Al zoekende op het net, kom je steeds meer tegen en krijg je steeds meer vragen.
Zoals is het chassis van 109 pick-up het zelfde als die van een STW 109 bj1975?
Als de auto verder helemaal origineel is dus 2 van de 3 componenten zijn origineel (Chassis / Carrosserie / motor) hoe moeilijk zijn ze dan bij het rdw.
Kan je chassisnummer afdekken/beschermen zonder dat je een plaatje oplast voor het galvaniseren?
Zoals is het chassis van 109 pick-up het zelfde als die van een STW 109 bj1975?
Als de auto verder helemaal origineel is dus 2 van de 3 componenten zijn origineel (Chassis / Carrosserie / motor) hoe moeilijk zijn ze dan bij het rdw.
Kan je chassisnummer afdekken/beschermen zonder dat je een plaatje oplast voor het galvaniseren?
Terug naar “Nieuw op het forum”