een hele poos geleden was ik wel eens actief op het forum. Sleutelde toen veel aan mijn series 2a 109 ambulance, deze heb ik nog steeds, echter in 100.000 onderdelen. Wacht nog steeds op de revisie.....
Sinds kort eigenaar van een disco 2 td5 uit 2002. Afgelopen 10 jaar altijd een auto van de zaak gehad, maar mijn nieuwe baas die doet daar niet aan! Eindelijk de kans om eens te rijden waar ikzelf zin in heb!
Na aankoop natuurlijk de olieën en filters vervangen. Alleen remvloeistof en ACE/ stuurbekrachtiging moet nog. Cruise control ingebouwd. Naast de losse bekleding van de achterdeur en een niet functioneert passagiersportier (deurvergrendeling sluit alleen nog maar, maar gaat niet open, dus of ie helemaal stuk is is nog maar de vraag) is ie eigenlijk vrijwel in orde. Beetje krassen, deukje en een klein roestplekje aan een stijl van een portier. Jullie kennen het wel!
Er zijn echter twee geluiden.... Maar daar zal ik een topic in het techniek deel over maken.
Ik ben geen compu wizard, maar zal proberen regelmatig mee te doen, voor vragen over series en allerhande smering kunnen jullie in ieder bij me terecht.
Groet Matthijs