Mijn naam is Bas Wegman en ben in het bezit van twee landrover serie 3 LWB. 1982 en 1972
Ik b=heb de afgelopen twee jaar beide LR gerestaureerd.
Inmiddels heb ik problemen met de RDW om mijn LR uit 1972 weer op de weg te krijgen ze hebben mijn kenteken ingenomen.
Ze twijfelen over de identiteit.
Ze geloven mij niet dat bepaalde lasnaden al jaren oud zijn en nu hebben ze mijn kenteken ingenomen van mijn landrover serie 3 uit 1972. Welke expert kan mij helpen aan een tegen advies.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedank voor je reactie.
gr Bas
Even voorstellen.
Re: Even voorstellen.
welkom hier
Das balen dat je na al die energie problemen hebt met de indenteit van een landrover van jou. Zelf heb ik er weinig kaas van gegeten. Op de groene prikpagina zijn er meer mensen met dezelfde problemen. Vaak eindigd het met een definitieve inname na een PAT onderzoek, helaas.
Wens je veel sterkte.
Groet Jan
Wens je veel sterkte.
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Welkom Bas, wat zonde dat je in deze vervelende situatie terecht bent gekomen... Ik hoop dat je er positief uit zal komen, ikzelf heb net als Jan hier helemaal geen ervaring mee... Heb je wel wat mooie foto's van je 2 LaRo's?
Wat een heerlijk gevoel om lekker in je vel te zitten.
- GJ Disco 300 Tdi
Heb je foto's van het laswerk?
Als je documentatie/beeld materiaal van de restauratie hebt kan dat misschien helpen?
Als je documentatie/beeld materiaal van de restauratie hebt kan dat misschien helpen?
Disco 1994 300TDI
Terug naar “Nieuw op het forum”