Berichtdoor ppw » 09 Jun 2015, 22:04
vandaag de "kloeink" maar eens onderzocht welke ik had als ik remde of hard op/doortrok... en blijk dat m'n remblokken voor op zijn...
was wel nodig, want er zat bijna geen vlees meer op

terreinrijden vergt wel z'n tol... nog geen 8 maanden geleden nieuwe onder...Bosch blokken... nu TRW... anyway, gewoon gedaan as Always... en na 15 mls nog steeds fading brakes.... ze zijn alsof je door een spons gaat.... gewoon gedaan als altijd: schijven in de remmenreiniger,cupjes teruggeduwd met breekijzer ( remolie uit reservoir), nieuwe blokken erin, met vet op de onderkant, spies/veertjes erop, remolie bijgevuld... maar ze blijven op eerste trap "zacht" na twee keer pompen of meer werken ze wel enigszins naar behoren.
iemand??


zoek de verschillen...

"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...