Voor een projectje met een achterwand van een 130 heb ik een doos klinknagels nodig.
Geen punt, kan ze zo ophalen bij een ijzerboer, maar uiteraard wil ik nagels die zo dicht mogelijk bij de originele komen......
Heeft iemand die zoektocht al ooit afgelegd en kan die mij een leverancier noemen?
def 130 (tdci 2007) Leverancier Klinknagels laadbak
def 130 (tdci 2007) Leverancier Klinknagels laadbak
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
- Erik Peters
Re: def 130 (tdci 2007) Leverancier Klinknagels laadbak
Hallo Edward,
Toen ik met een 109 bezig was heb ik een doos klinknagels, 5 mm diameter, volledig aluminium (ook de trekstift) en vanachter dicht gekocht en in de loop der jaren is de doos leeggeraakt. Een paar jaar geleden heb ik een nieuwe doos besteld (ik had er drie nodig voor mijn 300 Tdi) dus hier heb ik een doos met bijna 1000 stuks klinknagels staan. Ik weet niet meer waar ik ze besteld heb, maar hoeveel denk jij nodig te hebben? Ik heb er wel wat over.
Groet,
Erik.
Toen ik met een 109 bezig was heb ik een doos klinknagels, 5 mm diameter, volledig aluminium (ook de trekstift) en vanachter dicht gekocht en in de loop der jaren is de doos leeggeraakt. Een paar jaar geleden heb ik een nieuwe doos besteld (ik had er drie nodig voor mijn 300 Tdi) dus hier heb ik een doos met bijna 1000 stuks klinknagels staan. Ik weet niet meer waar ik ze besteld heb, maar hoeveel denk jij nodig te hebben? Ik heb er wel wat over.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Heb jij het niet over een popnagel Erik? Een klinknagel heeft geen trekstift, dat is niks meer dan een dikke spijker die je plat moet kloppen.
Popnagels heb ik in alle soorten en maten op voorraad.
Edward van Vugt
- Erik Peters
Edward schreef:Heb jij het niet over een popnagel Erik? Een klinknagel heeft geen trekstift, dat is niks meer dan een dikke spijker die je plat moet kloppen.![]()
Ik bedoel inderdaad blindklinknagels, ook wel popnagels genoemd. Sorry voor de verwarring.
Groet,
Erik.
p.s. Ik weet dat je links en youtube filmpjes maar niks vind op het forum, maar kijk hier eens.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht