D2 Td5 2003 storing = Nanocom oplossing?

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Tata-D2

D2 Td5 2003 storing = Nanocom oplossing?

Berichtdoor Tata-D2 » 08 Mei 2015, 13:42

Larogenoten,

Deze week een nare storing meegemaakt. De eerste keer dat de auto mij in de steek liet.

's morgens kreeg ik de auto niet met de afstandbediening van alarm en startblokkering af.

Batterij in sleutel/afstandbediening (en reservesleutel) is oke. Ook de deur openen en van startblokkering halen mbv sleutelcode (# keren links en rechts draaien) werkte niet. Steeds een zogenaamde verkeerde sleutelcode ingevoerd (1 alarmpiep hoorbaar ipv 2 piep).
Ook is er in de buurt geen grote bouwkraan actief, die ook voor sleutelstoringen zou kunnen zorgen.

Auto laten ophalen door de dealer (geweldige service trouwens weer van Terlouw Arnhem; geen aandelen :mrgreen: ), en dezelfde dag gebeld dat de auto 'gereset' was. Gewoon weer starten en lopen dus.

Nu mijn vraag: Als ik een Nanocom aanschaf, kan ik dan deze storing zelf resetten?
Groet, Willem
Tata-D2

RobStewart

Re: D2 Td5 2003 storing = Nanocom oplossing?

Berichtdoor RobStewart » 08 Mei 2015, 13:58

... my first question would be what did they find that required a "reset" and did they fix the problem not the symptom. Until you know this then it is impossible to answer if a Nanocom or any other device would work and certainly a reset is not the solution

Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two :lol: :lol: :lol:

Terug naar “Techniek”