Recentelijk in het bezit van een Airconditioning, voor een Td5. Alles compleet, behalve elektra. Want, mijn kabelboom heeft geen (complete) voorbereiding voor A/C. Dus volgende probleem: hoe sluit je het aan? Ik ben al een heel eind (hoop ik...
Via via een iemand gevonden met een kabelboom, deze kost echter 150 pond (!!!) om nieuw te bestellen. En dat voor twee relais en wat koperdraad...... Dus van diegene maar ff de hele boel nagetekend:

Daarnaast heb ik wat foto's gemaakt,
-> van de aansluiting in de auto, bij de zekeringen (en relais):

-> van de aansluiting die ín de aansluiting van de auto moet:

-> van de aansluiting die aan de a/c-box onder het dashboard (met blowers enzo) komt:

-> van de relais:

-> van de onderzijde van de relais:

-> van de onderzijde van de relais (2):

-> van de onderzijde van de relais (3):

-> van de kabelboom deel 1:

-> van de kabelboom deel 2:

-> connector 1 (waarschijnlijk fan condensor):

-> connector 2 (waarschijnlijk pomp):

Het vervelende is dat halverwege de kabels van kleur veranderen. Wat ik in ieder geval zeker weet (volgens opgave leverancier):
groen-wit = 12v feed ignition
bruin = 12v feed
blauw-zwart = ground
Ik denk dat de dikke kabels van de relais en de blauw-paarse/zwarte stekker naar de pomp gaan (denk dat dat dikke kabels zijn omdat dat ding meer stroom verbruikt dan de fans), en dat de bruin-roze/zwart naar de aircofan gaat.
De vraag is nu: wat gebeurt er in mijn tekening bij het vraagteken. Ik wilde niet de hele kabelboom slopen om erachter te komen. Wie o wie kan mij helpen. Wanneer iemand een boompje heeft liggen tegen een schappelijke prijs omdat diegene de airco uit zijn auto heeft gehaald, maar de kabeltjes laten zitten, houd ik mij ook aanbevolen...
Alvast erg bedankt!! Op naar een gekoelde cabine....!
*edit: ik zie dat de foto's afgesneden worden om het forum netjes te houden, als je rechts klikt en vervolgens "afbeelding bekijken" selecteert, zie je ze compleet.