Mannen Dames,
Ik ben nieuw op dit forum, 56 jaar en ( om maar diect met de deur in huis te vallen)voornemens om een Disco HSE uit 2008 te kopen...km stand is 150.000...EGR kleppen zijn vervangen en ook de lagers rondom ivm zingend geluid.
Ga ik met deze aankoop de juiste doen? Is het een fijne wagen ook voor de ( ook)wat langere afstanden of is het een werkpaard?
Ik heb er in gereden uiteraard en het enige wat ik vond was dat misscien de 190 Pk wat te weinig zijn...ok, ik kom uit een A8L 4.0 met bijna 300PK
Kortom, wat vinden jullie van deze auto?
gr
Ludo
voorstellen
voorstellen
Disco 3 uit 2008. 205.000 op de teller
-
Roger B.
Re: voorstellen
een V8 benzine dus? (Tdv6 heeft minder Pk toch?)
met je info kunnen we natuurlijk nul komma nul over dit ene exemplaar zeggen.
goed onderhoud in het verleden maar ook in jouw bezit zijn in hoge mate bepalend voor het geluk dat je met zo'n auto hebt. Het is geen sportwagen, dus op geen enkel vlak vergelijkbaar met een 300pk A8.....
werkpaard is het zeer zeker, maar ook een comfortabele auto voor langere afstanden.
met je info kunnen we natuurlijk nul komma nul over dit ene exemplaar zeggen.
goed onderhoud in het verleden maar ook in jouw bezit zijn in hoge mate bepalend voor het geluk dat je met zo'n auto hebt. Het is geen sportwagen, dus op geen enkel vlak vergelijkbaar met een 300pk A8.....
werkpaard is het zeer zeker, maar ook een comfortabele auto voor langere afstanden.
gone
Hoi Roger
Nee, het is een 6 cilinder, en ja de info is karig maar dat is ook de vraag eigenlijk.
Wat zijn het voor auto's? Is bv deze lichting uit 2008 een probleemkind onder de Landrovers.
Dus meer een vraag in algemene zin.
Groet
Nee, het is een 6 cilinder, en ja de info is karig maar dat is ook de vraag eigenlijk.
Wat zijn het voor auto's? Is bv deze lichting uit 2008 een probleemkind onder de Landrovers.
Dus meer een vraag in algemene zin.
Groet
Disco 3 uit 2008. 205.000 op de teller
-
Roger B.
Tdv6 moet meen ik bij 168.000 nieuwe distributieriemen, bij koop bij een garage dat erbij proberen te bedingen...
van de probleemgevallen bij D3 weet ik niet zo veel... draagarmen hoor je vaker, wiellagers en dat er voor het binnenwerk van de motor niks aan onderdelen leverbaar is..
van de probleemgevallen bij D3 weet ik niet zo veel... draagarmen hoor je vaker, wiellagers en dat er voor het binnenwerk van de motor niks aan onderdelen leverbaar is..
gone
Terug naar “Nieuw op het forum”