Sinds enkele weken ben ik in bezit van de mooiste land rover die ik ooit heb gehad! Een matte penine grey met een antiek lederen interieur. Zwarte stalen wolf velgen en een cold pack en airco. De Puma trekt als de sodemieter op de snelweg zo hard dat ik er bang van wordt
Fijne wagen die ik zakelijk rijd. Handig op de weg naar klanten, nog handiger op het veld. Ik heb een kwekerij.
Mijn vraag is of iemand deze laro kent? Hij is nieuw geleverd door Knook in Breda. Er is een andere tussenbak geplaatst wegens een defect vertelde de vorige eigenaar. Er is wel wat terrein mee gereden verwacht ik.
Vandaag heb ik geprobeerd om de diff lock te activeren. Eerder deed ik dit ook al. Maar er gaat geen controle lampje brandden tijdens het rijden. Ik merk ook niet dat hij gelocked wordt. Ik heb mijn best gedaan maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb hiervoor een 110 gehad uit 2007 en een ninety uit '98. Hier werkte het allemaal goed dus ben ook geen leek. Ik maak me zorgen of er wat aan de hand kan zijn met de tussenbak of het controle lampje is kapot? Heeft er iemand raad voor mij?
Groet Frank