garage ervaringen

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
sleen42

garage ervaringen

Berichtdoor sleen42 » 12 Mar 2015, 20:42

Hallo,

ik heb een vraagje over een drietal garages in het Noorden/Oosten van Nederland.Ik krijg mijn Td5 Disco nog niet echt lekker aan de loop.Ik verdenk een verstuiver ervan dat die niet 100% meedoet in het spel.Ik wil graag even naar een goede garage met normaal personeel tegen een normaal uurtarief :P .

Tuurlijk kosten goede monteurs geld,geen probleem maar als die je meteen van alles nieuw aan willen smeren dan vind ik dat niet echt leuk.Ook ik moet gewoon werken voor de centen en kan ze ook maar 1x uitgeven,helaas ;)

Nu zitten er hier 2 a 3 garages inde buurt, 1 in Nieuwe Pekela, 1 in Coevorden en 1 in Tynaarlo.Is er iemand die ervaring heeft met 1 van deze?

Graag per PN want anders krijg je misschien wel weer hele discusies en scheve gezichten,dat wil ik niet.Maar voor diegene die goede ervaringen heeft met een van deze of nog een andere weet....

Ik weet dus uit ervaring :cry: dat een automaatrevisie in Pekela 2 x zoveel kost als in Zuid Beijerland 8-) ,dit als schrijnend voorbeeld. :evil:

Jeroen, woon net over de grens bij Ter Apel/Emmen
Discovery Td5 werk auto:-)

Edward

Re: garage ervaringen

Berichtdoor Edward » 12 Mar 2015, 21:24

Het is een forum, dus per Pb doe ik niet. Maat van me komt al jaren bij ET in Coevorden. Daar is hij zeer tevreden over en hij mag er ook zelf sleutelen of mee sleutelen. Hij is er alleen niet goedkoper uit zoals hij dacht, toen we eens facturen vergeleken bleek hij net iets meer te betalen voor z'n onderhoud dan ik doe. :D

Meschendorp in Pekel heb ik weinig ervaring mee anders dan dat ie nooit op voorraad had wat ik nodig had, dus na drie keer ben ik er nooit meer gekomen. :roll:

Ik ben een zéér tevreden klant van de Geba, dat is geloof ik al wel bekend hier. ;)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Waterrover
Beheerder

Re: garage ervaringen

Berichtdoor Waterrover » 13 Mar 2015, 18:26

Edward schreef:Het is een forum, dus per Pb doe ik niet. Maat van me komt al jaren bij ET in Coevorden. Daar is hij zeer tevreden over en hij mag er ook zelf sleutelen of mee sleutelen. Hij is er alleen niet goedkoper uit zoals hij dacht, toen we eens facturen vergeleken bleek hij net iets meer te betalen voor z'n onderhoud dan ik doe. :D

Meschendorp in Pekel heb ik weinig ervaring mee anders dan dat ie nooit op voorraad had wat ik nodig had, dus na drie keer ben ik er nooit meer gekomen. :roll:

Ik ben een zéér tevreden klant van de Geba, dat is geloof ik al wel bekend hier. ;)

Ik sluit mij aan bij Edward. Ook ik ben al ruim 10 jaar een zeer tevreden klant bij Geba. Er is veel kennis- en kunde aanwezig. Er wordt meegedacht om kosten te beperken, én dat vind ik weer belangrijk. Verder kan ik samen met de monteur tijdens zijn werkzaamheden aan mijn auto, het verdere onderhoud bespreken, of uitleg vragen. Voor mij zijn het een stel goede vrienden.

Groet, Chris

Terug naar “Kroeg”