Gebruik de laatste tijd mijn laro voor het rijden van korte stukjes (lees 200 m) om mijn aanhanger met puin te lossen iets verder op mijn terrein en rij daarbij achteruit een heuvel op
Nu wou mijn landrover op een morgen heel slecht van zijn plaats afkomen. Dus eerst hoog in de toeren en daarna pakte hij op en ging die rijden.
Dit werd elke dag erger en op een morgen (-15 vorst, ik woon in Zweden) wou hij helemaal nx meer. Heb hem stationair laten lopen zodat hij wat warmer werd en toen ging die weer. Dacht misschien de olie in de versnellingsbak, dus die heb ik vervangen incl het filter. Maar probleem blijft. Nu ik weer op de weg ging en dus weer harder dan 10 km/uur wilde rijden lijkt het of de koppeling blijft hangen, laro maakt een hoop toeren en geen power. Nu max 40km/uur en zodra het omhoog gaat stopt hij gewoon, alle power is eruit. toeren gaan bij gas gewoon omhhogt maar koppel. Vreemde is dat de achteruit gewoon goed werkt. Ook branden er op een gegeven moment de M en S lampjes tegelijk, wat duid op een elektrische storing in de bak, maar deze lampen gaan weer uit als je het contact aan en uit zet. En geven dus niet kontstand een fout melding. In de versnellingsbak geen ijzerdeeltjes gevonden tijdens de verversing van de olie.
Iemand een idee of antwoord wat te zoeken, controleren of iets dergelijks