Hallo allen,
Ruim half jaar geleden ben ik na het aanschaffen van mijn Land Rover lid geworden van het forum. Nu ik wat meer gebruik maak van het forum ook dit stuk ontdekt en bij deze stel ik me graag voor.
Ik ben Jisse, 23 jaar. Ik woon samen met mijn vriendin Lisa in Zeist. In het dagelijks leven werk ik met veel plezier als hoofdinstructeur bij XL Adventure in Amersfoort. In mijn vrije tijd knutsel ik graag aan van alles en nog wat, in Zeist of bij mijn ouders in Friesland. Verder doe ik ook nog wat met scouting en mountainbike ik regelmatig.
Afgelopen jaar heb ik mijn droom, een Land Rover, veel eerder dan verwacht kunnen vervullen. Het is een 90 uit 1986 geworden. Ex-militair, LHD, en al eens helemaal body-off gerestaureerd met wat extra's. Momenteel is het een station wagon maar ik heb er ook een soft top, bikini top en truck cab bij. Hij is ook nog eens knaloranje dus mooier kon het niet. Inmiddels hangt er ook een Polynorm 1/4 ton trailer aan, die nog flink onder handen genomen gaat worden. Het sleutelen begint me gelukkig steeds beter af te gaan.
Afgelopen zomer is de 90 al goed op de proef gesteld tijdens een vakantie naar Noorwegen en hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Ik hoop dit jaar mee te doen aan de trial competitie en heb me dus ook ingeschreven voor de club. Nog wel even oefenen want ik heb nog nagenoeg geen off-road ervaring. Dat zal vanzelf wel komen denk ik dan maar.
Ik hoop hier veel mensen te leren kennen, kennis op te doen maar vooral ook mensen te kunnen helpen.
Met sportieve groet,
Jisse Staring
Niet helemaal nieuw op het forum
Niet helemaal nieuw op het forum
Laatst gewijzigd door Jisse op 16 Feb 2015, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Land Rover 90 1986 Oranje
Truck Cab / Station Wagon / Soft Top / Bikini Top
Polynorm Trailer 1955 1/4 Ton
Re: Niet helemaal nieuw op het forum
De 90 heeft zijn veelzijdigheid overigens ook al bewezen als jacuzzi en als ankerpunt en opspanmethode voor tokkelbanen.
Land Rover 90 1986 Oranje
Mooie bijdrage !

110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Wel, welkom!
En meteen inschrijven voor bikkelweekend!
En als je zondag as. iets wil doen....
Terreinrijden in Almere
Via modderpoel
En meteen inschrijven voor bikkelweekend!
En als je zondag as. iets wil doen....
Terreinrijden in Almere
Via modderpoel
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
- Peter Brig
Wow, welkom hier. Die Def wordt gebruikt.. 
Welkom hier, leuk dat je de Landrover zwembad gebruikt, weer een nieuwe toepassing
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Haha mooi man!
Welkom op het forum, Hup Holland!
Welkom op het forum, Hup Holland!
130 HCPU TD5 MY2000
- ikke jelle
Terug naar “Nieuw op het forum”