Wij overwegen de aanschaf van een nieuwe Defender 90 als vervanging van de huidige Td5 (nu het nog kan).
Echter wat is het verschil tussen een HT en een SW als het gaat om het tussenschot? Of is er helemaal geen verschil?
Gr.Erno
Verschil 90HT en 90SW ivm tussenschot?
-
Landmarcs
Re: Verschil 90HT en 90SW ivm tussenschot?
Dag Erno,
Ga gewoon bij de dealer vragen ... het kan maar zo zo zijn dat wat ze vorig jaar met het schot deden weer anders is als vandaag.
(Zo heb ik een 110 met een tussenschot dat bij een 90 nodig is en bij een 110 niet, bij andere, latere, 110 HT zag ik weer het af-fabriek-schot.)
Vanwege de minimum laadlengte (ik ga even uit van grijs) moet er altijd creatief geknutseld worden want de grijze laadlengte is bij een 90 alleen met moeite haalbaar.
En .... overweeg ook eens een 110
Mijns inziens wel zo comfortabel en toch nog gewoon acceptabel wat betreft manoeuvreerbaarheid.
Groeten MarcS
Ga gewoon bij de dealer vragen ... het kan maar zo zo zijn dat wat ze vorig jaar met het schot deden weer anders is als vandaag.
(Zo heb ik een 110 met een tussenschot dat bij een 90 nodig is en bij een 110 niet, bij andere, latere, 110 HT zag ik weer het af-fabriek-schot.)
Vanwege de minimum laadlengte (ik ga even uit van grijs) moet er altijd creatief geknutseld worden want de grijze laadlengte is bij een 90 alleen met moeite haalbaar.
En .... overweeg ook eens een 110
Groeten MarcS