Hallo Allemaal,
Mijn naam is Peter, 24 jaar oud en kom uit het zuiden van het land.
In het dagelijks leven ben ik erg druk met mijn eigen bedrijf; een bandenbedrijf voornamelijk gericht op banden voor bestel- en offroad auto's.
Mijn autoverleden betreft vooral veel BMW's, voornamelijk diesels, variërend van 320D tot 725TDS, met vooral veel 530D's er tussen.
Zoals velen hier, ben ik van kleins af aan al gefascineerd van Land- en Range Rovers.
Afgelopen weekend heb ik in een veiling een Range Rover P38 diesel op grijs kenteken gekocht. De motor hiervan is dezelfde als in mijn oude 725tds zat, dus daar ben ik bekend mee.
Morgen ga ik de auto ophalen en kijken wat ik nu eigenlijk heb gekocht.
Ik heb de auto gekocht omdat a) ik het een geweldig model vindt, en b) hij zwaar mag trekken wat ik toch regelmatig nodig heb.
Qua techniek kan ik me een heel eind redden, alleen ben ik niet bekend met de P38.
Hier op het forum kan ik veel opsteken van de ervaring en wijsheid van anderen, erg fijn!
Zodra ik de auto heb krijgt hij een grondige controle en poetsbeurt. Vervolgens zal ik wat foto's plaatsen.
Erg fijn dat een forum als deze bestaat en ik zal proberen bij te dragen aan de informatieve waarde van het forum!
Groet,
Peter
Nieuw lid: Peter met een P38 DSE
Nieuw lid: Peter met een P38 DSE
RR P38 DSE
- MKorendijk
Re: Nieuw lid: Peter met een P38 DSE
Goedemorgen,
Welkom; altijd leuk zo'n P38.
Veel plezier van je aankoop, ben benieuwd hoe blij verrast je bent bij het ophalen.
Groet Marcel
Welkom; altijd leuk zo'n P38.
Veel plezier van je aankoop, ben benieuwd hoe blij verrast je bent bij het ophalen.
Groet Marcel
Groet Marcel
- ikke jelle
Re: Nieuw lid: Peter met een P38 DSE
Welkom hier, veel fijne en veilige on én off-road km's
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Terug naar “Nieuw op het forum”