Je vindt ze ook overal ....
In een heel ander circuit kwam deze Defender langs (en de fotograaf was zo vriendelijk een kopietje vrij te geven).
Groeten MarcS
JanTD5 schreef:De "iets" dikkere banden zijn volgens mij gewoon de Goodyear Wrangler MT die tegenwoordig standaard door landrover onder de Defeners gemonteerd wordt. en zijn zo als ik het zie gewoon de 235/85R16 banden. Ze zitten tegenwoordig ook onder mijn Defender.
Roger B. schreef:'valt allemaal wel mee Edward......als je je auto voorziet van die geleidingsinstallatie met spoorwieltjes
Landmarcs schreef:PS Bij één van de TopGear afleveringen, die met caravan-treintjes op rails, werd voor de opnamen minstens één 130 camera-wagen gebruikt die professioneel was ingericht voor het rail-rijden. Op You-tube is/was een filmpje te zien vanuit een helicopter-view en daarin verschijnt ook die 130 kort in beeld.

fenix2 schreef:Landmarcs schreef:PS Bij één van de TopGear afleveringen, die met caravan-treintjes op rails, werd voor de opnamen minstens één 130 camera-wagen gebruikt die professioneel was ingericht voor het rail-rijden. Op You-tube is/was een filmpje te zien vanuit een helicopter-view en daarin verschijnt ook die 130 kort in beeld.
deze bedoel je?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten