Heb het weekend veel onzinnige maar leuke ritjes gemaakt, ook om het vehikel ( toch wel even wat anders dan mijn oude bus) wat beter te leren kennen. Met een dikke grijns doorgaans achter het stuur gezeten. Ook al de eerste blundertjes gemaakt ( nee, geen deuken) maar het enige dat mijn grijns wat deed verstarren was dat ik het donkerbruine vermoeden heb dat ie de in het boekje beschreven 1:10 ( bij lange na) niet gaat halen. Even wat meisjesvragen
Ik weet natuurlijk niet hoe de vorige eigenaren reden, ik zelf rijd bepaald niet ruig. Is zo'n auto nog te heropvoeden?
En verder nog tips om het verbruik ( automaat) wat netter te krijgen? Is het aan te bevelen v.w.b. het verbruik veel op de cruise te rijden, of toch gewoon met de rechtervoet?
En op mijn net (met APK en beurt) afgeleverde auto hangt een kaartje met de heugelijke mededeling dat ik over 20.000 km me weer mag melden zonder andere akkefietjes. Wat moet ik zelf checken en, om de hoeveel kilometer? Ik hoorde bijvoorbeeld ( ik hoor zo veel) dat deze auto ook graag olie slurpt, wat raden jullie me aan?
Zijn er nog andere dingen die ik in acht moet nemen?
Groetjes!