Ik moet hebben eerst op en eendags kenteken, maar ik willen dit te wissell voor de neiuw kenteken.
Welke company je gebruiken? idee op prijz altijd graag

rkuijpers1611 schreef:Ik zeg oppassen met Wiggers !
Mijn auto is gestolen en ik krijg misschien niets uitgekeerd ... Allrisk verzekerd maar geen startonderbreker. Hierop ben ik niet gewezen door Wiggers, hij dacht dat deze standaard in de auto zat... dus niet voor diefstal verzekerd !
Mijn advocaat gaat hem aansprakelijk stellen voor het niet goed uitvoeren van zijn zorgtaken richting mij. Hij had mij erop moeten wijzen dat verzekering een startonderbreker(certificaat) eist. Jammer dat dit via een rechtszaak moet lopen, Wiggers erkent geen schuld.
Ik heb goede hoop, maar raad iedereen met een Allrisk verzekering aan, te zorgen dat je geldig (2jaar ?) startonderbrekercertificaat kan tonen.
Groeten Ron
Edward schreef:Want jij kunt niet lezen en bent te lui om zelf je polis door te nemen??![]()
![]()
Eigen verantwoordelijk ken je niet en Wiggers heeft het dus gedaan?
Ik ben heel tevreden met Wiggers, maar ik ben niet zo lui noch zo dom dat ik mijn eigen huiswerk dus maar achterwege laat.....
Gerard schreef:....... als het er echt op aankomt, steek ik mijn hand voor geen enkele verzekeraar of tussenpersoon in het vuur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten