heb het nu twee keer gedaan, de laatste keer zelfs de stekkers in het blok voorzien van een speciale siliconenkit, maar de kabel blijft olie lekken en de rode stekker op mn ecu blijft zeiknat van de olie zelfs na 3000x met remreiniger en perslucht droogspuiten. ook de stekkerdoorvoer in de kop 500x gereinigd.
blijf het ongelooflijk vinden dat dit kan. de olie dringt zich capilair door de kabel, ok, maar zelfs van de ene stekker in de andere vind ik een prestatie.
ben ervan overtuigd dat dit (mede) de veroorzaker is van een zeer sponzig gaspedaal dat slecht reageert en waardoor ik het gevoel heb op 3 cilinders te rijden.
zodra ik de stekker nl heb losgehaald en drooggeblazen, reageert de TD5 weer als een dolle op een lichte aanraking van het gaspedaal.
nieuwe kable kopen is m.i. dan ook zonde geld.
ik haal de kabel nu maar gewoon iedere 100 km los van de ecu en blaas droog.
in ieder geval roest t niet, maar blijkbaar remt of hindert het wel op een of andere manier de stroomdoorvoer naar de ecu
