wanneer is de kerstrit

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Bareld

wanneer is de kerstrit

Berichtdoor Bareld » 17 Okt 2014, 22:34

**********************************************************************************************************************************************************
***wegens verzanden in kroegdiscussie over wat de club wel en niet moet volgens sommigen.... verplaatst naar de kroeg ***
**********************************************************************************************************************************************************

Als dit jaar de kerstrit tijdens de kerstperiode gehouden wordt kunnen heel veel mensen die in de overgangsregeling vallen daar niet aan mee doen. Waaronder ikzelf en dat vind ik erg jammer.
Als ik het goed heb is de evenementenregeling niet van toepassing voor deze groep. Weet iemand hoe dat zit? Kerstrit in het laatste weekend van november zal er ook wel niet in zitten. :(

fenix2

Re: wanneer is de kerstrit

Berichtdoor fenix2 » 17 Okt 2014, 23:01

Hi,

Volgens mijn LRCH kalender staat de kerstrit voor 14 december op de rol.

groetjes, Fenna
Afbeelding

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 17 Okt 2014, 23:24

nee, lijkt me dat de kerstrit in de buurt van kerst gehouden wordt inderdaad...
gone

Bareld

Berichtdoor Bareld » 17 Okt 2014, 23:50

Jammer,

Leek me mooi om daar in de RRC aan mee te doen.. Gaat hem niet worden dus tijdens de verplichte drie maanden stilstand

stefvanherk

Berichtdoor stefvanherk » 18 Okt 2014, 13:19

klassiekerweb.nl schreef:Let er ook op dat oldtimers die onder de overgangsregeling vallen in de maanden december, januari en februari niet op de openbare weg mogen rijden of staan, ook niet voor je eigen deur. Deze verplichte ‘schorsing’ gaat op 1 december 2014 in en werkt dus als een reguliere schorsing. Kom je toch met je oldtimer op de weg in december, januari of februari dan kan er dus een verzuimboete op de mat vallen. Op eigen risico dus. Als de oldtimer in december APK-gekeurd moet worden en daarom naar de garage moet dan kun je een tijdelijke ontheffing vragen. Ook de voorwaarden van de evenementenregeling blijven gelden wanneer je gebruik maakt van de oldtimerovergangsregeling. Er wordt echter géén teruggaaf motorrijtuigenbelasting verleend als een motorrijtuig wordt geschorst dat gebruik gemaakt van de overgangsregeling.

Teks gevonden op klassiekerweb.nl
Je kan dus wel gebruik maken van de evenementenregeling
Land Rover 90 2.5benz. Ex Zwitserse PTT

janwijbrand

Berichtdoor janwijbrand » 11 Nov 2014, 21:17

Ik heb voor de zekerheid de all-road commissie even een mailtje gestuurd omtrent het aanmelden van het evenement bij de Belastingdienst. Ik ben vooral benieuwd of de aanmelding voor meerdere dagen kan zijn, zodat we vooraf in de buurt kunnen overnachten. Ik wacht een antwoord even af :-)

Erwin Lokhorst

Berichtdoor Erwin Lokhorst » 12 Nov 2014, 21:54

Bij mijn weten is het evenement enkel bij de belasting aangemeld voor die dag.
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)

Guido

Berichtdoor Guido » 14 Nov 2014, 20:49

Is de kerstrit aangemeld en goedgekeurd voor de evenementen regeling?
Bij de inschrijving staat nog niet vermeld dat de evenementen regeling van toepassing is.
Mijn inziens maakt het vermelden van de evenementen regeling de keuze voor inschrijven gemakkelijker.
Groeten, Guido

Defender 110 TD5 camper
Defender 110 200 TDI off-road speeltje
(D1, rijdt in Gambia als ambulance)

janwijbrand

Berichtdoor janwijbrand » 14 Nov 2014, 20:50

Guido schreef:Is de kerstrit aangemeld en goedgekeurd voor de evenementen regeling?
Bij de inschrijving staat nog niet vermeld dat de evenementen regeling van toepassing is.

Ik heb er over gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen.

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 14 Nov 2014, 21:45

Soms toch een voordeel wegenbelasting moeten betalen :mrgreen:

Net ingeschreven, nu aftellen naar 14 december

Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006

Terug naar “Kroeg”