Ik heb vandaag een gebruikt scheidingsrek gekocht welke origineel door Landrover is geleverd en achter de achterband staat.
Dus vanaf de bodem tot plafond. Onder moet je 2 gaten boren door de achterste wielbakken, maar boven weet ik het even niet.
Aan beide bovenzijde zit een pen met een bolletje welke waarschijnlijk op de bovenkant van de zijbekleding valt. Hangt het rek hier los op?
Op een foto op internet kan ik het ook niet goed zien.
Iemand een idee.....?
http://www.travall.nl/bmz_cache/7/7fe90 ... 95x252.jpg
Def 110 : Hoe Origineel hondenrek monteren
Def 110 : Hoe Origineel hondenrek monteren
Failing to prepare is preparing to fail!
Re: Hoe Origineel hondenrek monteren in Defender 110
Boven horen er twee hoekjes bij die je monteert in goot. Hier vallen de beide stukjes met dat bolletje weer in. De beide zwarte hoek stukken in het midden van de foto.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Re: Def 110 : Hoe Origineel hondenrek monteren
Ik heb het veel makkelijker gedaan. Die bolletjes hangen bij mij op de bekleding van de alpinneruitjes en ik heb alu-kist er tegenaan gezet waardoor hij klem komt met de achterbank. Hangt muurvast en is errug makkelijk te verwijderen als je de ruimte een keer nodig hebt 
Marc
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
-
Roger B.
origineel is ook makkelijk te verwijderen, die zwarte knopbouten losdraaien en wegpakken
gone
Top info. Deze set zal ik wel bij de dealer bestellen hier in Lelystad. Alhoewel ik ook van plan ben om een verhoogde vloer (waaronder een lade systeem) achter de achterbank te maken...
Eens even naar de tekeningen kijken, bedankt!
Eens even naar de tekeningen kijken, bedankt!
Hey Peu, woon jij in Lelystad? Of omgeving?
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Jan ik woon in Zeewolde. Heb net Schaap gebeld echter is de montagekit niet los te bestellen. Iemand nog iets liggen of weet hoe ik er toch aan kan komen....?.?JanTD5 schreef:Hey Peu, woon jij in Lelystad? Of omgeving?
Groet Jan
Gewoon zelf maken?
4 stukjes blik zetten, wat gaten boren en ff zwart spuiten. Bij de lokale hobbysjop ff wat bouten, moeren en knopbouten halen en klaar ben je.
4 stukjes blik zetten, wat gaten boren en ff zwart spuiten. Bij de lokale hobbysjop ff wat bouten, moeren en knopbouten halen en klaar ben je.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Hey Peu,
Volgens mij heb ik hetzelfde rek. Je kunt wel ff bij mij kijken van 't weekend oid? Of heb je meer haast? Dan maak ik morgen ff een foto.
grts
Volgens mij heb ik hetzelfde rek. Je kunt wel ff bij mij kijken van 't weekend oid? Of heb je meer haast? Dan maak ik morgen ff een foto.
grts
Defender Puma 110, 2.4