S3 '?? ?? Voorruit vervangen
S3 '?? ?? Voorruit vervangen
Wie kan mij vertellen wat ik het beste kan gebruiken om mijn nieuwe voorruiten te plakken in het frame?
- ToyRoverlander
Re: Voorruit series 3 vervangen
Die zwarte ruitenkit
. Daar plak je alles mee vast, je vingers ook als je het er niet gauw genoeg vanaf haalt. Daarnaast zitten die ruitjes ook met die hoekprofieltjes vast dus het maakt niet heel veel uit eigenlijk.
Toy-Rover
1965 112" ,3.4diesel, turbo, intercooler, 4:1 Orion tussenbak, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 63" chevy achterveren, 5125Series 14"Bilsteins, 3blads parabool achterveren aan de voorkant, 4deurs softtop, PAS, Hellfire highsteer, 120liter rvs tank, dual batteries, 35" Mickeys, rolkooi, custom dashboard, defender stoelen, 4punts gordels.
1965 112" ,3.4diesel, turbo, intercooler, 4:1 Orion tussenbak, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 63" chevy achterveren, 5125Series 14"Bilsteins, 3blads parabool achterveren aan de voorkant, 4deurs softtop, PAS, Hellfire highsteer, 120liter rvs tank, dual batteries, 35" Mickeys, rolkooi, custom dashboard, defender stoelen, 4punts gordels.
Eigenlijk is iedere ms polymeer kit prima. Ruitenkit is speciaal omdat dat ook in extreme diktes goed door droogt, maar dat maakt bij een Serieraam niet uit. Daar is je kitrups hooguit enkele mm dik ipv enkele centimeters. 
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
- Erik Peters
Ik zou geen MS-polymeerkit o.i.d. gebruiken (dat is later lastig loshalen mocht het nodig zijn) maar 3M Strip-Calk.
Toen ik nog een Series 3 had heb ik met dat spul eens een nieuwe vooruit gemonteerd en een paar jaar geleden een andere achterruit in de achterdeur van mijn Defender 300 Tdi CSW. Die achterruit zat ook met kit en aluminium hoekprofieltjes opgesloten.
Groet,
Erik.
Toen ik nog een Series 3 had heb ik met dat spul eens een nieuwe vooruit gemonteerd en een paar jaar geleden een andere achterruit in de achterdeur van mijn Defender 300 Tdi CSW. Die achterruit zat ook met kit en aluminium hoekprofieltjes opgesloten.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht