camping Donnersberg te duitsland

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Dennis Crusio

camping Donnersberg te duitsland

Berichtdoor Dennis Crusio » 30 Jul 2014, 16:43

vandaag hebben we met veel schrik mogen vernemen dat de erge regenbuien ook een camping getroffen die net is overgenomen door Marcel en Mercedes Olderaan. wij hebben dit jaar van deze leuke en vooral gezellige camping mogen genieten.

het zijn echte landrover rijders en geen onbekende voor de club.

tijdens de regenval is de complete infrastructuur van de Camping weg gespoeld en geven ze zelf ook aan dat dit jaar verloren is. 15 april 2015 denken ze weer operatief te kunnen zijn.

via deze weg wil ik kijken of we een groep kunnen samen stellen met landrover rijders die bereid zijn werkzaamheden daar te verrichten of we misschien kunnen zorgen dat zij nog een stukje van dit seizoen mee kunnen pakken zodat de schade iets of wat gereduceerd kan worden.

we gaan ook een facebook pagina maken waar we de zelfde oproep zullen doen. voor de mensen die bereid zijn wat te doen is het misschien handig aan te geven wat je kan doen en voor hoelang en in welke periode.

onder het moto dat we elkaar eigenlijk altijd wel helpen als we vast staan, nu staat er geen laro vast maar een complete camping die we met een flinke groep toch weer wel los moeten kunnen trekken uit de modder!

met vriendelijke groet,

Dennis Crusio

met

Dennis Crusio

Re: camping Donnersberg te duitsland

Berichtdoor Dennis Crusio » 30 Jul 2014, 17:50

Frans B.

Berichtdoor Frans B. » 31 Jul 2014, 15:42

Heb mij net aangemeld en wacht op verdere berichtgeving.

fenix2

Berichtdoor fenix2 » 03 Aug 2014, 13:43

Dennis, je hebt een PB
btw, aan facebook doe ik principieel niet.

Fenna
Afbeelding

Waterrover
Beheerder

Berichtdoor Waterrover » 04 Aug 2014, 21:31

Zonder iets van jullie geestdrift weg te willen nemen, en zeker na het zien van enkele foto's, wordt het een heel karwei om de camping weer operationeel te maken. Bravo voor alle inzet. Wel vraag ik mij af of er wel eens gekeken is naar de oorzaak van deze overstroming, en nog belangrijker, kan het weer voorkomen? En welke maatregelen zou je eventueel kunnen nemen? Klimaatverandering is nu eenmaal een feit, er komt meer neerslag, en we zullen ook meer wateroverlast krijgen. Je zal dus passende maatregelen moeten overwegen. Het lijkt mij dus handig als een geoloog de plaats des onheils bezoekt, vooral om te bekijken of het weer kan gebeuren. Het zou jammer zijn als ieders inzet bij de volgende hevige regenval wordt weggespoeld.

Sterkte allemaal.

Dennis Crusio

Berichtdoor Dennis Crusio » 09 Aug 2014, 12:59

in het weekend van 15,16,17 augustus rijden we naar donnersberg! we vertrekken in de ochtend en iedereen komt op eigen kracht. mocht je geen vervoer hebben laat het da even weten dan kan je misschien met iemand mee rijden.

gr Dennis

Dennis Crusio

Berichtdoor Dennis Crusio » 11 Aug 2014, 20:11

LET OP! aankomend weekend gaat niet door! op verzoek van Marcel is aankomend weekend af geblazen. de reden hiervoor is dat de gemeente van Gerbach deze week is komen helpen met groot materieel en staan er diverse graaf machine,s opgesteld! deze zijn op de plekken aan het werk waar onze werkzaamheden gepland waren. dit duurt een aantal weken. over een week of twee a drie vertrekken we wel richting de camping om te helpen met de weder opbouw! deze datum maak ik binnenkort bekent ( als ik hem ook weet ;) )

Terug naar “Kroeg”