Stuurspeling series 3
-
timvandeudekom
Stuurspeling series 3
Ik heb gesleuteld aan de stelbouten, de grote m24 losgedraaid en de m10 zo strak mogelijk. toch blijft dezelfde speling(meer stuurspeling gaat wel, maar vond het wel voldoende). is het een ander probleem?
Re: Stuurspeling series 3
Heb je ook de rest van het systeem nagelopen? Dus alle stuurkogels ed? Of het stuurhuis is niet verder te stellen en dus versleten.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Hoi Tim,
Voor zover je het nog niet gedaan hebt: uitgaande arm van het stuurhuis vastzetten; checken of je dan nog steeds speling hebt en als dat zo is dan blijft er maar 1 ding over: stuurhuis uit elkaar halen en kijken wat er vervangen moet worden/versleten is. Feitelijk is dat wat Jan TD5 ook al suggereert.
Jan
Voor zover je het nog niet gedaan hebt: uitgaande arm van het stuurhuis vastzetten; checken of je dan nog steeds speling hebt en als dat zo is dan blijft er maar 1 ding over: stuurhuis uit elkaar halen en kijken wat er vervangen moet worden/versleten is. Feitelijk is dat wat Jan TD5 ook al suggereert.
Jan
-
timvandeudekom
bedankt voor de tips hier ga ik mee verder!
- arjan_de_jong
Bij mij zat het hulpstuurhuis los in de chassis balk. Dan geeft ook een flinke speling.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)