discovery 2 td5 start niet meer
-
glennhosten
discovery 2 td5 start niet meer
Heb van de week de land rover Discovery 2td5 in elkaar gestoken met een vriend en die heeft per ongeluk de killswitch ingedrukt de lr draait wel rond maar wil niet aanslaan hoe kunnen we dat oplossen of moet die daarvoor naar een garage we hebben hem al op slot gedaan en terug open maar geen reactie en de knipperlichten gingen aan mvg glenn
-
Roger B.
Re: discovery 2 td5 start niet meer
wat bedoel je met de killswitch? dat blokje tegen het schutbord met die rubber dop erop?
die aktiveer je door er tegen aan de stoten (normaal doordat je een aanrijding krijgt en er een bepaalde kracht op werkt) om hem te resetten moet je bovenop de rubberdop drukken tot je een klik hoort/voelt.
bij de D2 blijven vaak de knipperlichten doorknipperen, dat gaat meestal over na contact aan, contact uit, en afsluiten, openen met de afstandbediening.
Wederom adviseer ik een werkplaatshandboek te regelen en tevens om ook je eerdere topics eens door te lezen, in de antwoorden daarop is die botsschakelaar ook al vermeld.
die aktiveer je door er tegen aan de stoten (normaal doordat je een aanrijding krijgt en er een bepaalde kracht op werkt) om hem te resetten moet je bovenop de rubberdop drukken tot je een klik hoort/voelt.
bij de D2 blijven vaak de knipperlichten doorknipperen, dat gaat meestal over na contact aan, contact uit, en afsluiten, openen met de afstandbediening.
Wederom adviseer ik een werkplaatshandboek te regelen en tevens om ook je eerdere topics eens door te lezen, in de antwoorden daarop is die botsschakelaar ook al vermeld.
gone
-
glennhosten
Dat klopt het is die zwarte knop met die rubberen dop erop zal eens proberen met vriendelyke dank
Ik heb hier ook eens problemen mee gehad! Volgens mij zitten er 2 draden aan, als je die doorverbind dan loopt hij weer (tijdelijk een oplossing).
Failing to prepare is preparing to fail!
-
glennhosten
Bedankt iedereen voor de hulp de wagen loopt terug groeten glenn
-
Landmarcs
glennhosten schreef:Bedankt iedereen voor de hulp de wagen loopt terug groeten glenn
En wat was de remedie ??
-
glennhosten
De 2 draadjes van de killswitch aan elkaar gebonden en startte direct op
-
Roger B.
killswitch was niet te resetten dus?? zou er uit oogpunt van veiligheid wel een nieuwe inzetten dan
gone
-
glennhosten
Roger B. schreef:killswitch was niet te resetten dus?? zou er uit oogpunt van veiligheid wel een nieuwe inzetten dan
Ja ga ik zeker nog doen
glennhosten schreef:De 2 draadjes van de killswitch aan elkaar gebonden en startte direct op
Failing to prepare is preparing to fail!