Mijn naam is Reinier en samen met mijn vriendin Sandra hebben we net een Defender 110 2001 (type modeljaar >2002) gekocht!
Doel van de auto is woon/werk verkeer voor Sandra en vele leuke trips en vakanties ermee gaan maken. We zijn net terug van een weekendje Luxemburg en de auto houdt zich prima!
Echter zijn er wel een paar zaken die gerepareerd moeten worden voordat we eind juni een paar weken op pad gaan, naar waarschijnlijk de Pyreneeën?!
De koppeling kraakt in de bak en pakt erg hoog aan dus zal vernieuwd gaan worden. Verder de luchtmassa meter schijnt stuk te zijn, 4 schokbrekers ( maar wil ik eigenlijk i.c.m iets hogere veren laten monteren). Verder een paar stabilisatie rubbers.
Vraagje over de stoelen. De linker is het rug foam van gescheurd en heb ik opgelapt voor de time being. Ik kijk naar andere stoelen of update met nieuwe hoezen en foam van de oude? Het probleem is ook dat mijn vriendin 25 cm kleiner is dan ik. Wie heeft ervaring met de Exmoor trim TR836 Modular Techno Tweed..?? (zag ik bij Visch voor ca €1200 per 2 stuks)
Zit dit een beetje beter??
Ik zal nog wel meer informatie gaan inwinnen maar doe dit dan in het betreffende topic. Tot ziens..en zwaais